Hyundai Veloster concept

Numele de cod al lui Veloster este banal: HND-3. Din fericire, conceptul nu prea are nimic în comun cu banalitatea.

Hyundai Veloster concept Hyundai Veloster concept
De la Salonul Auto Seoul nu putea lipsi cel mai mare constructor auto coreean, Hyundai, care a fost în centrul atenţiei mai ales datorită conceptului Veloster, avangardist şi cu mult sex-appeal. Veloster se compune din "velo" şi "ster", fiind uşor să îţi dai seama că se referă la viteză (velocity) şi fun (roadster), iar designul urmează perfect această logică. Conceptul îndrăzneţ este un 2+2, cu o parte frontală reuşită, ce ar putea prefigura viitorul modelelor sportive şi tinereşti Hyundai. Spatele este puţin cam prea original, chiar şi pentru tinerii de 20 de ani pe care Hyundai îi vizează, însă acoperişul semipanoramic nu mai este o noutate, fiind deja o modă în expansiune.

De remarcat liniile simple şi bosajele proeminente ale roţilor, aspectul general high-tech fiind subliniat şi de suprafaţa vitrată generoasă, care, împreună cu montanţii negri, îi conferă lui Veloster un aer de carlingă de avion de vânătoare, în genul lui Skoda Roomster. Interiorul nu este neapărat foarte original, dar se înscrie în nota futuristă a conceptului , mizând pe suprafeţe ample, din materiale neobişnuite pentru un model de serie. La loc de cinste se află iPod-ul, unul dintre simbolurile generaţiei Y căreia îi este dedicat Veloster - practic, acest concept este o interpretare a viitorului Hyundai Coupe care ar trebui să apară peste maximum trei ani.

Coupe-ul foarte compact, cu o lungime de 4,1 metri şi o înălţime de numai 1,45 m, este dotat cu jante de 20", însă puterea motorului de 2,0 litri de sub capota faţă nu a fost anunţată. Deocamdată, accentul cade pe aspect şi mai puţin pe partea tehnică. După ce generaţia Y se va declara satisfăcută, vom avea parte şi de surprize n privinţa grupului motopropulsor. Cel mai probabil la următorul mare salon auto.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.