Peugeot 3008 şi RCZ Hybrid4

Peugeot vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu două concepte hibride, care spre deosebire de majoritatea concurenţilor, folosesc un motor termic ce funcţionează cu motorină.

Peugeot 3008 şi RCZ Hybrid4 Peugeot 3008 şi RCZ Hybrid4

3008 de 99 gMotoarele diesel sunt foarte populare în Europa, astfel încât era doar o chestiune de timp până când un producător se gândea să rişte şi să folosească un motor diesel cuplat la un motor electric. Dezavantajele legate de consumul uşor mare până la încălzirea motorului vor fi probabil întrecute de beneficiul de imagine adus de folosirea unui motor diesel.

De aceea Peugeot a pregătit două modele cu un tren de rulare hibrid: un 3008 şi un RCZ. Cu o economie de până la 35%, noua configuraţie permite chiar şi implementarea unui sistem de transmisie integrală, cu integrarea motoarelor electrice pe roţile din spate. În mod normal, maşina merge doar pe motorină sau doar pe curent electric, însă la nevoie, ambele sisteme pot colabora pentru un maximum de performanţă.

Dacă versiunea 3008 Hybrid4 are emisii de CO2 de doar 99 g/km şi este programată pentru lansarea în serie anul viitor, coupe-ul RCZ Hybrid4 atinge 95 g/km însă pentru acesta din urmă testele experimentale nu au fost încă terminate, data comercializării fiind incertă. Ambele concepte pot fi admirate luna viitoare la Salonul Auto de la Frankfurt.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.