Volkswagen Giugiaro Go! Concept la Geneva 2011

Giugiaro prezintă două concepte la Salonul Auto Geneva 2011: pe lângă coupe-ul Volkswagen Tex, avem şi un monovolum, Volkswagen Go! Concept.

Volkswagen Giugiaro Go! Concept la Geneva 2011 Volkswagen Giugiaro Go! Concept la Geneva 2011

Al doilea concept prezentat de Giugiaro la Salonul Auto Geneva 2011 este monovolumul Volkswagen Go! Concept. O maşină care, de fapt, are aceeaşi platformă tehnică precum celălalt concept, coupe-ul Volkswagen Tex.

Faţă de imaginile scăpate pe internet, nu avem noutăţi prea mari. La fel ca în cazul lui Tex, se remarcă partea frontală inedită, care se doreşte un fel de preview pentru viitoarele modele Volkswagen - dar numai dacă feedback-ul publicului va fi pozitiv.

Volkswagen Go! Concept este propunerea lui Giugiaro pentru cei care pun accentul pe spiritul practic, dar au nevoie de un pachet pe patru roţi care să se preteze la utilizarea cotidiană, într-un trafic aglomerat. VW Go! are un gabarit potrivit, maşina având o lungime de 3,99 metri şi o caroserie înaltă.

De remarcat concepţia suprafeţei vitrate, cea laterală mult mai mare decât la o maşină obişnuită, în timp ce plafonul este şi el realizat din sticlă. Practic, una dintre principalele caracteristici ale lui VW Go! este vizibilitatea foarte bună, oglinzile laterale fiind înlocuite cu mini-camere de filmat.

Cumulat cu un ampatament generos, de 2,7 metri, interiorul lui Volkswagen Go! Concept oferă un spaţiu foarte bun pentru pasageri, dar şi pentru bagajele lor, portbagajul având 400 de litri. Portierele au o deschidere specifică mai degrabă monovolumelor mari: uşile din faţă se deschid normal, iar cele din spate sunt culisante, pentru a permite un acces cât mai facil.

Universul interior al lui Volkswagen Go! Concept este suficient de simplist şi mizează pe suprafeţe cât mai largi, oferind o impresie de spaţiu excedentar. Indicaţiile sunt grupate în două displayuri, unul la baza parbrizului, iar celălalt în dreapta volanului. Consola sau tunelul central lipsesc, fiind degajat un spaţiu mare sub bord. În laterale, imaginile de la mini-camerele exterioare sunt afişate pe două displayuri generos dimensionate.

Sistemul de propulsie pentru Volkswagen Go! Concept este total electric, fiind vorba de sistemul Blue-e-motion, dezvoltat de VW. Bateriile sunt plasate sub cele două rânduri de scaune, astfel încât distribuţia maselor pe punţi este optimă: 58% pe faţă, respectiv 42% pe spate. Autonomia maximă a maşinii se cifrează la 240 km, o evoluţie faţă de VW e-Up! Concept.

Rămâne de văzut în ce măsură va influenţa Volkswagen Go! Concept by Giugiaro viitoarele modele Volkswagen.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.