Maşini fiabile mai vechi de 10-11 ani. Au fost analizate rapoartele de service din 2017

Lipsesc cele mai importante mărci germane, pe când japonezele domină clasamentul

Maşini fiabile mai vechi de 10-11 ani. Au fost analizate rapoartele de service din 2017 Maşini fiabile mai vechi de 10-11 ani. Au fost analizate rapoartele de service din 2017

Germanii de la anusedcar.com întocmesc anual rapoarte de fiabilitate pentru maşini rulate, pe care le pun apoi într-un top în funţie de rata defecţiunilor şi numărul de kilometri. Pentru anul 2017, maşinile mai vechi de 10-11 ani cu cele mai bune note sunt ale unor mărci premium, fapt care demosntrează că uneori ce este scump este şi bun.

Deşi este un top făcut de nemţi, din el lipsesc unele din cele mai populare maşini germane, precum Volkswagen şi BMW. În schimb, cele japoneze domină clasamentul. 

1. Porsche 911 - rată a defecţiunilor 10.4%, kilometraj mediu 78.000 km

Dar dacă vrei ceva cu senzaţii mai sport, atunci te vei orienta spre acest model. Porsche 911 este dovada că vârfurile de gamă îşi merită toţi banii. Acest model se află în topul fiabilităţii. De-a lungul celor 50 de ani de existenţă, Porsche 911 a fost vândut în peste 820.000 de exemplare şi a devenit, fără doar şi poate, o formă inconfundabilă şi o maşină sport recunoscută pentru abilităţile sale dinamice. 

2. Toyota Corolla Verso - rată a defecţiunilor 15.8%. rulaj mediu 133.000 km

După breakuri şi SUV-uri, cele mai căutate maşini în Europa de Vest sunt monovolumele. Oferă un spaţiu interior foarte bun, sunt relativ compacte indiferent de clasa din care fac parte şi au un portbagaj suficient de mare pentru o vacanţă în “familie”.

3. Mercedes-Benz SLK - rată a defecţiunilor 17.4%, rulaj mediu 93.000 km

Dacă există un producător care ştie mai bine ca oricine că prezenţa face mai bine de jumătate din impresie, Mercedes-Benz este cu siguranţă acela. SLK este dovada un design exterior îţi dă o anumită prestanţă greu de trecut cu privirea.

4. Toyota RAV4 - rată a defecţiunilor 17.8%, rulaj mediu 115.000 km

Numele RAV4 este foarte important în istoria SUV-urilor, prima generaţie adjudecându-şi titulatura de primul SUV compact de pe piaţă. După care a doua generaţie a devenit un etalon al acestui nou segment, iar generaţiile care au urmat s-au maturizat vizibil. Toyota RAV4 oferă un interior foarte bine gândit ca spaţiu şi ergonomie, dar firile mai pretenţioase e de aşteptat să aibă cârcoteli ţinând de calitatea generală a calităţii şi asamblării, care nu e excelentă, ci doar bună sau, pe alocuri, corectă.

5. Honda CRV - rată a defecţiunilor 18.0%, kilometraj mediu 129.000 km

Honda CR-V este un SUV în adevăratul sens al cuvântului. Tracţiune integrală, dimensiuni medii spre mari, aspect modern, dar cuminte, interior intuitiv şi practic. Noul model aduce o notă de eleganţă, accesorii din gama premium şi cea mai puternică motorizare de până acum. 

6. Toyota Avensis - rată a defecţiunilor 18.1%, rulaj mediu 137.000 km

Toyota şi-a atins targetul propus: clienţi în a căror decizie de achiziţie cel mai mult cântăresc fiabilitatea şi bugetul. Apoi confortul. Apoi siguranţa. Apoi esteticul.

7. Audi TT - rată a defecţiunilor 18.2%, rulaj mediu 110.000 km

În viaţă trebuie să construieşti o casă, să plantezi un pom şi să faci un copil. Şi să îţi cumperi un cabrio. Dacă este un TT , atunci e perfect. Germanii garantează în privinţa fiabilităţii lui.  

8. Ford Fusion - rată a defecţiunilor 18.3%, rulaj mediu 101.000 km


9. Toyota Corolla - rată a defecţiunilor 18.8%, rulaj mediu 116.000 km 

Toyota Corolla se încadrează în tiparul impus de celelalte 10 generaţii şi mizează pe aceeaşi reţetă care s-a dovedit de succes până în prezent. Cu toate că maşina este departe de generarea de senzaţii deosebite la volan, confortul şi durabilitatea par a fi din nou cărţile pe care Corolla mizează cu încredere. Dacă vă interesează un consum economic şi un nivel bun de confort atât pe distanţe mici cât şi pe distanţe mari, fără a împinge maşina la limită, atunci noua Corolla ar putea fi văzută ca o opţiune la îndemână.

10. Mazda 2 - rată a defecţiunilor 18.9%, rulaj mediu 99.000 km

Mazda2 este o buburuză capabilă să-ţi redea plăcerea de a conduce la un nivel mai greu de egalat de către ceilalţi concurenţi. Până acum, sportivitatea venea la pachet cu câteva minusuri care speriau unii dintre clienţi: o ţinută de drum mai dură, zgomot destul de mare şi un interior destul de spartan. Aceste nu mai sunt valabile pentru Mazda, chiar şi pentru modelele de acum 8 ani. 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.