Mercedes a exagerat cu puterea. Şi nu avem nimic împotrivă

Autor: Alexandru Banu acum 3 ani MASINI NOI

Dacă un V6 turbo de 3 litri şi 370 de cai pe 43 AMG nu e destul, atunci să încercăm un V8 de 5.5 litri biturbo cu 500 de cai. Aşa s-o fi gândit Mercedes când a scos noul GLC 63 AMG S? Fără „S”, SUV-ul şi coupe-ul au 470 de cai. Cu “S” în coadă, coupe-ul are 500 de cai (numai coupe-ul are voie să fie “S”). Cuplul pe cel mai puternic GLC din piaţă e de 700 Nm. Cu cutia de viteze în 9 trepte, GLC AMG 63 S Coupe prinde suta în 3.7 secunde.

La 130 de cai în plus comparativ cu 43-ul AMG, performanţa 0-100 km/h e mai bună cu 1.2 secunde – sesizabil. Modelul GLC 63 AMG cu “numai” 470 de cai ia suta la oră în 3.9 secunde. Pentru entuziasmul şi stima şoferului care conduce maşina asta, Mercedes are şi un flaps în toba de eşapament pentru amplificarea sunetului în funcţie de modulul ales din Dynamic Select (softul care schimbă parametrii motorului şi ai cutiei, eventual şi pe cei ai direcţiei şi ai suspensiilor). Maşina are şi mici modificări de stil, iar cea vizibilă de la 7 poşte e grila Panamericana, specifică lui 300 SL Gullwing din 1954.

MERCEDES AMG GLC 63 ŞI 63 S (GALERIE FOTO)   



Comentarii
Inchide