Cea mai bărbătească denumire din istorie a fost ideea unei femei

Autor: Alexandru Banu 28 sept. 2017 Știri auto

Hugh Hefner a murit şi istoria trece în cuprins încă un nume mare. Este omul care a creat o industrie gigantică a erotismului cult – dacă îl putem numi aşa. Modelele Playboy au fost mereu nişte fete superbe în pictoriale antologice create de adevăraţi regizori şi scenarişti ai fotografiilor.

Nume enorme precum Raquel Welch, Katarina Witt sau Madonna sunt numai 3 dintre pleiada de megastaruri care au alimentat imaginaţia bărbatului modern, fără frica de a recunoaşte şi de a adula frumosul suprem.

Playboy nu a fost o revistă pornografică. Playboy a fost o revistă care a finisat formele naturale la nivel de perfecţiune. Playboy a fost o publicaţie elitistă care a conţinut proză scurtă scrisă de marii autori cointemporani, interviuri cu personalităţi de Oscar, anchete, biografii, tot ce avea lumea mai bun şi mai interesant de pus în pagină.

Îi suntem datori lui Hugh  Hefner şi pentru ediţia locală, Playboy România. Acolo am văzut pentru prima oară senzualitatea de calitate a româncelor pe care le vedeam până atunci numai la televizor, îmbrăcate şi fardate din cap până-n picioare, cu masca showbiz-ului “aranjat” şi montat.

Puţini sunt cei care ştiu povestea de start a revistei Playboy. În 1946, după încheierea celui de-Al Doilea Război Mondial, trei oameni care lucraseră în industria auto au înfiinţat Playboy Motor Car Corporation. Scopul lor a fost să scoată o maşină sub 1.000$ şi să fie decapotabilă. În 7 luni de la idee, a apărut rezultatul – maşina decapotabilă cu un motor cu 4 cilindri amplasat în spate.

În 1947 a început producţia primei serii, de 95 de maşini. Comparativ cu prototipul s-au făcut două modificări, dintre care una chiar importantă: motorul a trecut în faţă, iar sistemul de decapotare era mai inteligent. Plafonul se plia manual în porbagaj. Din păcate, afacerea nu a mers din cauza unei companii producătoare de maşini similare, companie care a făcut nişte maşini proaste şi s-a dus vorba în piaţă. Existase chiar şi un protototip de Playboy break.

Acum, cum a ajuns numele la revista lui Hugh Hefner? Hefner avea un prieten, Eldon Sellers, a cărui mamă a lucrat la Playboy Motor Car Corporation. Aşa a ajuns primul număr al revistei, în 1953 (cu o poză a actriţei Marilyn Monroe, goală), să se numească Playboy – după ideea unei femei.

Autor Alexandru Banu

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide