Cererea impresionantă pentru XC40 îi determină pe suedezi să mărească producţia

Autor: Marius Vișan 25 mai 2018 Știri auto
Cererea impresionantă pentru XC40 îi determină pe suedezi să mărească producţia

Volvo Cars, producătorul de maşini premium, a primit aproape 80.000 de cereri pentru noul SUV compact XC40 şi îşi extinde producţia în Europa pentru a face faţă cererii.

Producţia lui XC40 va fi extinsă în fabrica Volvo din Gent, Belgia, ceea ce dovedeşte popularitatea acestui model care a câştigat premiul pentru Maşina Anului 2018 în Europa. În plus, producătorul a anunţat că va valorifica popularitatea modelelor compacte prin introducerea platformei CMA la baza noilor modele, incluzând aici şi viitorul Volvo V40.

Citeşte şi Test drive Volvo XC40. Filosofia tipic scandinavă învinge din nou

”Succesul lui XC40 ne-a întrecut chiar şi cele mai înalte aşteptări”, a spus Håkan Samuelsson, preşedintele şi CEO-ul Volvo. ”Segmentul SUV-urilor compacte înregistreză în prezent cea mai mare creştere din industria auto şi vrem să profităm de acest lucru prin lansarea unor noi modele pe platforma CMA.”

Noile modele care vor avea la bază platforma CMA vor include vehicule complet electrice şi vor fi vândute global în toate regiunile importante. Mai multe detalii vor fi dezvăluite la momentul potrivit.

XC40 a fost lansat la sfârşitul lui 2017 la nivel global şi a fost primul model Volvo care a câştigat premiul de Maşina Anului în Europa anul acesta.

În martie, Volvo Cars a anunţat că va produce modele pentru noul brand Lynk & Co la fabrica din Gent. La fel ca şi XC40, primul model Lynk & Co are la bază platforma CMA.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide