Citroen Berlingo câştigă premiul International Van Of The Year 2019

Autor: Marius Vişan acum 1 an Știri

Noul Citroën Berlingo a câştigat la Salonul de Vehicule Comerciale de la Hanovra mult râvnitul premiu: “International Van Of The Year 2019”. Este a doua oară când Berlingo, care a câştigat deja un premiu în 1997 şi a fost vândut în peste 1,5 milioane de unităţi, primeşte acest premiu. Această a treia generaţie de Berlingo a fost recompensată şi pentru evoluţiile remarcabile în materie de confort şi tehnologie, fără a compromite funcţionalitatea.

Cu ocazia celei de a 67-a ediţii a Salonului de Vehicule Comerciale de la Hanovra pentru, Noul Citroën Berlingo a primit prestigiosul titlu de “International Van Of The Year 2019”. Această a treia generaţie a fost apreciata de un juriu format din 25 jurnalişti şi editori specializaţi în vehicule comerciale. Înregistrând progrese în ceea ce priveşte elementele de bază, volumul şi spiritul practic, Noul Berlingo seduce prin stilul său modern şi un plus de confort, prin tehnologiile şi finisajele sale, demne de un vehicul pentru pasageri. Acest premiu din partea membrilor juriului IVOTY, prezidat de Jarlath Sweeney, subliniază relevanţa acestei oferte care reînnoieşte codurile segmentului.

Deja disponibil la comandă în Franţa, începând de la 17,450 Euro fără taxe, Noul Citroën Berlingo va ajunge în reţea în ultimul trimestru din 2018. Având o moştenire bogată şi jucând un rol cheie în segmentul său, Berlingo a ştiut dintotdeauna să inoveze. De la lansarea sa în 1996, au fost produse peste 1,5 milioane de modele în întreaga lume.

Model de referinţă, Berlingo nu a îmbătrânit de-a lungul anilor, iar vânzările sale au crescut în fiecare an, un fenomen rar în piaţa auto. În 2017 chiar a înregistrat un record în Franţa, cu peste 27.000 de înmatriculări, în creştere cu 4% faţă de 2016.
Cu peste 41.000 de unităţi vândute până în prezent, adică o creştere de 12% în prima jumătate a anului 2018, Berlingo şi-a reînnoit succesul comercial şi ocupă în prezent locul al doilea în Europa pe segmentul său. Modelul are o legitimitate puternică pe segmentul furgonetelor, în care Citroën a deschis mereu calea, oferind modele legendare precum 2CV sau C15.


 



Comentarii
Inchide