Dispozitivele care atacă piaţa soluţiilor de navigaţie

Autor: Visan Marian 02 feb. 2018 Știri auto
Dispozitivele care atacă piaţa soluţiilor de navigaţie

Compania taiwaneză Mio Techonoly are o cotă de 25% pe piaţa locală de dispozitive de navigaţie, scrie Ziarul Financiar

Numărul de dispozitive de navigaţie vândute anul trecut în România a scăzut cu 15%, la circa 56.000 unităţi, iar valoarea pieţei de profil s-a redus cu peste 20%, conform estimărilor reprezentanţilor locali ai companiei taiwaneze Mio Technology, cunoscută ca unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de infotainment şi navigaţie auto din lume.

„Piaţa locală a soluţiilor de navigaţie a scăzut cu 15% în 2017 din punct de vedere cantitativ şi cu circa 22% din punct de vedere valoric”, a declarat Cosmin Dobranis, director de vânzări al Mio Technology pe pieţele din România şi Ungaria. El a explicat că principalul motiv pentru declinul pieţei dispozitivelor de navigaţiei este faptul că acum smartphone-urile sunt tot mai accesibile – rata de penetrare în rândul utilizatorilor de telefonie mobilă este de peste 60%, iar utilizatorii preferă să folosească aplicaţii mobile de navigaţie care au şi informaţii în timp real despre trafic.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult
Ziarul Financiar
Ziarul Financiar

Comentarii
Inchide