După Ford şi Rolls, alte 8 mărci enorme dau înapoi

Autor: Alexandru Banu 06 apr. 2017 Știri auto
După Ford şi Rolls, alte 8 mărci enorme dau înapoi
Metodele clasice de promovare sunt istorie. De la pliante până la târguri. Hai că pliantele nu au fost întotdeauna cea mai bună metodă de promovare pentru vânzările de maşini, însă târgurile sunt tradiţionale, prin specificul lor. Omul merge la târg şi vede maşina cu ochii lui, simte din ce materiale e făcută şi alege un model după nişte comparaţii. Are la un loc toate modelele din care trebuie să aleagă. E cel mai corect aşa. E probabil cea mai convenabilă metodă pentru ambele părţi, vânzător şi client.
 
Poate însă că am rămas noi cu nişte obiceiuri convenţionale  şi deja istorice în cap. Poate că lumea nu mai ţine atât de mult să-şi aleagă o maşină după ce studiază un braş de oferte şi o tone de tablă la un târg. Poate acum te duci direct la un dealer apropiat şi ridici maşina fără test. Sau, mai nonclasic decât atât, o iei direct de pe Internet, aşa cum vinde Tesla. Dacă vorbim direct de promovare – fază premergătoare eventualului test la dealer – reţelele sociale, site-urile şi evenimentele speciale sunt mai mai atractive şi mai puţin costisitoare, implicit mai eficiente decât participările la târg.
 
Altfel nu înţelegem de ce companii atât de mari ca Ford sau Rolls Royce nu au fost la ultimul mare salon auto din 2016 (Paris) şi de ce companii ca (ATENŢIE!!!) Fiat, Alfa Romeo, Nissan, Jeep, Infiniti, Peugeot, DS (gama lux Citroen), Volo şi Mitsubishi nu vor participa probabil la cel mai mare târg de anul ăsta, la Frankfurt, în toamnă, conform autonews.com. Şi vorbim de brand-uri cu o tradiţie colosală în maşini. Brand-uri din Italia, Anglia, Franţa, Japonia. Organizatorii expoziţiei de la Frankfurt au confirmat absenţa unor mărci mari, nu au făcut referiri directe la nume, dar au spus că vor fi cel puţin 50 de alte mărci din toată lumea. Vor fi şi multe mărci în premiere, start-up-uri asiatice. 
 
Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide