KIA Rio Sedan, lansată ca şi KIA K2 la Shanghai 2011

Autor: Oraan Mărculescu 20 apr. 2011 Știri auto

Noua generaţie
KIA Rio
a fost prezentată publicului chiar la începutul acestui
an, cu ocazia Salonului Auto Geneva
2011
. Cu un design fresh şi sportiv, maşina coreenilor este
pregătită mai mult ca oricând să atace segmentul clasei mici.
Iar acum a venit timpul şi pentru versiunea Rio Sedan,
care, în China, se numeşe KIA K2.

La nivel estetic, KIA Rio Sedan se diferenţiază destul
de mult de versiunea hatchback, apropiindu-se mai mult de stilul
berlinei de clasă medie

KIA Optima
: faruri cu muchii ascuţite, grilă
proeminentă, spate care inspiră dinamism şi o linie mediană
puternic ascendentă a caroseriei. În plus, micul geam lateral din
faţa portierei, prezent la Rio în 5 uşi, a dispărut la versiunea
sedan.

KIA Rio Sedan: lungime de 4,37 metri, ampatament de 2,57 metri si portbagaj de 500 litri

KIA Rio Sedan are lungimea de 4,37 metri, iar
ampatamentul se cifrează la 2,57 metri
– deşi oficialii se
laudă că ar fi cea mai bună valoare din segmentul său,
Logan-ul actual
stă mai bine, având un ampatament de 2,63 metri
(însă, pentru moment, Logan nu se vinde în China).
Portbagajul lui KIA Rio Sedan are o valoare de 500 de
litri
, iar bancheta este rabatabilă, pentru a oferi o
modularitate cât mai bună.

Pe piaţa chineză, KIA Rio Sedan va fi oferit cu două
motoare pe benzină
(care, cel mai probabil, se vor regăsi
şi în oferta pentru celelalte pieţe, inclusiv Europa). Este vorba
despre un 1,4 litri de 107 CP şi cu un consum mediu de 6,1
litri/100 km, respectiv un 1,6 litri de 123 CP, cu un consum mediu
de 6,4 litri/100 km. De menţionat că motorul de 1,6 litri este
cuplat doar la o cutie de viteze automată, în timp ce motorul de
1,4 litri este oferit atât cu o cutie manuală, cât şi cu una
automată.

In China, KIA Rio Sedan este oferita cu doua motoare: 1,4 de 107 CP si 1,6 de 123 CP

Versiunea europeană a lui KIA Rio Sedan este aşteptată
la Salonul Auto Frankfurt 2011
, unde vom afla şi gama de
motorizări pentru Europa (din care nu ar trebui să lipsească o
variantă diesel), precum şi preţurile, care deja estimăm că vor fi
foarte competitive.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide