Mărcile auto şi prezenţa pe internet

Autor: Cosmin Iordache 14 oct. 2009 Știri auto
Mărcile auto şi prezenţa pe internet

O bună campanie de marketing trebuie să atingă publicul şi să
creeze reacţii, este o lecţie pe care orice marketer ar trebui să o
aibă în minte. Şi ce mediu este mai bun în acest sens, decât cel
online, consumator de comunicare şi la rândul său generator de
feedback cât mai variat? Din păcate, sau din fericire, nu şi-a
atins încă potenţialul maxim, dar există loc de dezvoltare
continuă. Acest fapt este relevat şi de un studiu realizat de MH
Group Communications şi Forum Strategies & Communications, care
are în prim plan prezenţa mărcilor de lux în social media.

Acest studiu include şi mărcile auto de lux şi modalităţile
acestora de a comunica publicului larg. Concluzia este că
principalele canale de comunicare sunt Facebook şi Youtube,
oamenii de comunicare neglijând celelalte canale, cum ar fi
forumuri, site-uri de profil, Twitter, Flickr
, etc. De
asemenea, acest raport relevă faptul că subiectele favorite
dezbătute pe internet despre mărcile de lux sunt: admiraţie pentru
brand, vânzări şi reduceri, întrebări despre specificaţii, service
şi întreţinere şi noutăţi.

Esenţialul reprezintă însă topul pe care cele două organizaţii
l-au creat prin utilizarea unor tehnici speciale de cuantificare şi
implicare a mărcilor în mediul online. Astfel cele mai active mărci
auto de lux „pe net” sunt:

  1. BMW
  2. Porsche
  3. Audi
  4. Mercedes
  5. Cadillac
  6. Lexus
  7. Honda
  8. Infiniti
  9. Lincoln
Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide