Mercedes-Benz a lansat noua limuzină de lux S 560 e - 470 de cai putere şi o autonomie pur electrică de 50 de kilometri

Mercedes-Benz a lansat noua limuzină de lux S 560 e.

Mercedes-Benz a lansat noua limuzină de lux S 560 e - 470 de cai putere şi o autonomie pur electrică de 50 de kilometri Mercedes-Benz a lansat noua limuzină de lux S 560 e - 470 de cai putere şi o autonomie pur electrică de 50 de kilometri

Mercedes-Benz a lansat noua limuzină de lux S 560 e. Autonomia pur electrică a noului model este de aproximativ 50 de kilometri, iar sistemul de propulsie este format din două motorizări: un V6 pe benzină care produce 367 de cai putere şi un agregat electric care produce 120 de cai putere. Împreună, cele două motorizări livrează aproape 470 de cai putere noului model Mercedes-Benz, iar puterea este livrată roţilor printr-o transmisie 9G-TRONIC. Cuplul maxim atinge 700 Nm.

Cu aceste caracteristici tehnice, noul S 560 e atinge 100 de kilometri pe oră în doar 5 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/oră. În regim electric, viteza maximă atinsă este de peste 130 km/oră.

Noile componente şi sistemul de gestiune al sistemului de propulsie oferă acum performanţe sporite în regim electric, cât şi o încărcare mai rapidă.

Noul acumulator litiu-nichel-mangan-cobalt oferă o capacitate de 13,5 hWh, iar dimensiunile sale sunt mai reduse, chiar dacă oferă o putere mai mare cu aproape 50% decât predecesorul său. Sistemul de baterii este livrat, pentru prima dată, de subsidiara Daimer ACCUMOTIVE.

Consumul mixt anunţat este de 2,5-2,6 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 sunt de aproximativ 59-57 g/km (NEDC).

Datorită noului sistem de încărcare, bateria poate fi încărcată de la 10% la capacitate maximă în aproximativ 90 de minute cu ajutorului unui wall-box de generaţie nouă Mercedes-Benz. Conectat la o priză obişnuită, bateria se încarcă în aproximativ 5 ore.

Noul Mercedes-Benz S 560 e are patru moduri de gestionare a sistemului de propulsie electric, precum şi cinci moduri generale de condus care pot fi selectate de şofer, acestea mergând de la o combinaţie dinamică a celor două motoare, până la cel mai eficient mod de deplasare posibil.