Noul Jeep Cherokee a reînviat şi vrea să întoarcă privirile clienţilor de SUV-uri premium

Autor: Marius Vișan 16 ian. 2018 Știri auto

Modelul Jeep Cherokee facelift 2019 tocmai a debutat la Salonul Auto de la Detroit şi, după cum au arătat primele imagini, designul modelului actualizat este mult mai atrăgător decât crossover-ul pe care îl ştiam.

Jeep a decis să renunţe la părţile „ciudate” ale modelului actual, inclusiv farurile, în favoarea unui design mai tradiţional şi atrăgător. Ca atare, există o pereche de faruri noi, cu aspect similar cu cele de pe Jeep Compass.

Văzute din spate, remarcăm o serie de modificări vizibile. În special stopurile cu LED, hayonul revizuit şi o bara de protecţie neagră. Sinele de pe acoperiş îi completează noul aspect.

Sub capotă, Jeep Cherokee 2019 va fi vândut cu trei motoare diferite. Modelul de intrare are forma unui Tigershark de 2,4 litri cu patru cilindri care produce 180 CP. Nou în gama este unitatea de 2.0 litri, cu patru cilindri, de la noul Wrangler, care oferă o putere de 270 CP şi cuplu de 400 Nm. Nu în ultimul rând, mai este şi motorul V6 de 3.2 litri, care produce 271 CP, unitate care face parte din familia Pentastar.

Dincolo de faptul că are cel mai mare cuplu de torsiune, turbocompresorul de 2.0 litri adoptă tehnologia cu injecţie directă, sistemul stop-start şi constructia din materiale uşoare pentru a îmbunătăţi economia de combustibil. 

Vor fi oferite cel puţin trei niveluri de finisare; Latitude, Overland şi Trailhawk. Latitude va fi cel mai accesibil şi ar trebui să înceapă la aproximativ 25.000 dolari. Pentru cei care doresc să amplifice lucrurile, ambele variante Overland şi Trailhawk vor costa în jur de 40.000 de dolari.

Se aşteaptă ca Noul Cherokee va „ateriza” în reprezentanţele din S.U.A. în lunile următoare ale acestui an.

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide