Noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé: Dinamică de curse pe o maşină cu întrebuinţare zilnică - GALERIE FOTO

Noul AMG GT 4-Door Coupé îmbină dinamica de curse a unui autoturism sport în două uşi cu întrebuinţarea zilnică.

Noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé: Dinamică de curse pe o maşină cu întrebuinţare zilnică - GALERIE FOTO Noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé: Dinamică de curse pe o maşină cu întrebuinţare zilnică - GALERIE FOTO

Noul AMG GT 4-Door Coupé îmbină dinamica de curse a unui autoturism sport în două uşi cu întrebuinţarea zilnică.

Interiorul este de ultimă generaţie: panouri de comandă inovatoare, cum sunt cele opt butoane de afişaj, de înaltă rezoluţie, amplasate pe consola centrală, care pot fi operate intuitiv. Volanul AMG Performance cu noile butoane AMG (dotare standard pentru AMG GT 63 S 4MATIC+), scaunele AMG şi Cockpit-ul Widescreen complet digital (dotare standard pentru toate modelele) cu noul stil de afişaj „Supersport” subliniază caracterul dinamic al autoturismului. Farurile MULTIBEAM LED, hayonul EASY-PACK, sistemul Burmester Surround Sound (dotare standard pentru modelele cu opt cilindri) şi iluminatul ambiental în 64 de culori măresc confortul de utilizare zilnică.

Premiera la acest model este reprezentată de motorul pe benzină cu capacitate de 3.0 litri, cu 6 cilindri în linie, şi motorul bi-turbo AMG V8 de 4.0 litri ce asigură o performanţă cuprinsă între 270 kW (367 cp) şi 470 kW (639 cp).

În funcţie de motor, sunt disponibile până la şase programe de conducere AMG DYNAMIC SELECT pentru modelul AMG GT în patru uşi: „Slippery", „Comfort", „Sport", „Sport+", „Individual" şi „RACE". Aceste programe pot fi selectate folosind întrerupătorul montat pe consola centrală sau butoanele de pe volanul AMG şi le pot fi desemnate suplimentar atribute AMG DYNAMICS. Astfel, modurile de conducere pot fi şi mai diferenţiate, în funcţie de preferinţe sau condiţii de trafic. 

Tehnologiile specifice AMG, precum sistemul de tracţiune integrală 4MATIC+ cu distribuţie variabilă şi transmisia AMG SPEEDSHIFT 9G cu convertizor de cuplu  (TCT = Torque-Clutch Transmission) din dotarea modelelor cu şase cilindri sau ambreiajul umed (MCT = Multi-Clutch Transmission) din dotarea modelelor cu opt cilindri, au scopul de a consolida nivelele de performanţă.

Ca şi în cazul modelului AMG GT în două uşi, aerodinamica activă cu sistem de control al aerului AIRPANEL, amplasat pe aripa faţă, şi spoilerul spate extensibil conferă autoturismului o performanţă aerodinamică sporită.