Opel a lansat a treia generaţie a modelului Vivaro – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 29 ian. 2019 Știri auto

Opel a lansat a treia generaţie a modelului Vivaro. Construit pe o platformă ultramodernă, disponibil pentru comenzi începând cu luna februarie 2019 (Germania) şi la distribuitori la sfârşitul verii (Germania), Opel Vivaro oferă o gamă de modele adaptate nevoilor clienţilor – o variantă Cargo panel van, una crew cab pentru maxim şase persoane, o vatiantă Cargo cu platformă şi o versiune Combi pentru transport de persoane, plus – pentru prima dată – trei variante de lungime în loc de două (4,60 m, 4,95 m şi 5,30 m). Cu un volum maxim de încărcare de 6,6 metri cubi, noul Vivaro are o sarcină utilă de până la 1.400 kg – cu 200 kg mai mult decât modelul anterior. Acelaşi lucru este valabil şi pentru capacitatea de tractare: greutatea maximă a remorcii de 2.500 kg este cu o jumătate de tonă mai mare decât până acum. Doar înălţimea este una mică, majoritatea variantelor având o înălţime de 1,90 m. Astfel, noul Vivaro poate intra în parcări subterane şi centre comerciale cu acoperişuri joase, facilitând operaţiunile de încărcare şi descărcare.

Stabilitatea şi siguranţa pe diferite suprafeţe alunecoase – noroi, nisip sau zăpadă – sunt asigurate de sistemul avansat de control al tracţiunii IntelliGrip. O configurare cu o gardă la sol mai ridicată şi protecţie în partea inferioară a caroseriei este disponibilă opţional.  De asemenea, Opel va oferi noul Vivaro cu tracţiune integrală de la Dangel odată cu deschiderea registrului de comenzi.

Uşile cu deschidere largă din spate şi cele laterale culisante asigură un acces nerestricţionat la zona de depozitare. Extrem de practice sunt uşile laterale culisante care, pentru prima dată la modelul Vivaro, se deschid automat. O mişcare cu piciorul înspre senzori, din afara autovehiculului, este suficientă pentru deschiderea uşilor culisante. Obiecte cu o lungime de până la 4,02 m pot fi depozitate în siguranţă în versiunea de 5,30 m datorită opţiunii Flex-Cargo.

Noul Vivaro dispune de sisteme precum Head up display, camera video pentru marşarier de 180 grade, avertizarea privind o coliziune frontală, frânarea automată de urgenţă şi tempomatul asigură o călătorie relaxată. Datorită poziţiei de şedere ergonomice, toate comenzile sunt în câmpul vizual şi la îndemâna şoferului. Acesta poate rămâne mereu conectat datorită sistemelor avansate de infotainment.

Opel Vivaro poate fi oferit în trei variante de lungime. Versiunea compactă de 4,60 m este uşor de manevrat datorită razei de bracaj de numai 11,3 m. Această variantă oferă un volum de încărcare de 4,6 m3, care poate fi mărit până la 5,1 m3 datorită opţiunii practice FlexCargo. Aceasta permite transportul obiectelor cu o lungime de până la 3,32 m în loc de 2,16 m. Versiunile de 4,95 m şi 5,30 m au o capacitate maximă de încărcare de 5,8 şi 6,6 m3. Prin urmare, în interiorul modelului Vivaro pot fi transportate scări sau panouri cu o lungime de până la 3,67 m sau 4,02 m, precum şi numeroase obiecte mici în multitudinea de spaţii de depozitare.

Noul Vivaro, cu o capacitate de tractare de până la 2.500 kg, nu este doar un autovehicul de transport flexibil; acesta poate fi transformat foarte rapid şi într-un birou pe roţi. Datorită sistemului FlexCargo, spătarul scaunului din mijloc poate fi rabatat şi transformat într-o măsuţă pentru documente, laptop sau tabletă.

Sistemele infotainment Multimedia Radio şi Multimedia Navi Pro sunt prevăzute cu un ecran tactil de 7″. Ambele permit integrarea telefonului cu ajutorul Apple CarPlay şi Android Auto.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide