Opel şi-a extins portofoliul de motoare pentru Grandland X cu un diesel de 177 CP

Autor: Marius Vișan 04 dec. 2017 Știri auto

Opel şi-a extins portofoliul de motoare pentru dinamicul SUV nou-sosit. Grandland X poate fi comandat acum cu motorul diesel vârf de gamă de 2 litri, cu putere de 130 kW/177 cp, ce generează un cuplu maxim de 400 Nm. Acesta este combinat cu noua transmisie automată cu opt trepte pentru preţuri începând de la 37.320 € (preţuri recomandate, inclusiv TVA în Germania; consumul conform NEDC pentru motorul diesel: urban 5,3-5,3> l/100 km, extra-urban 4,6-4,5 l/100 km, mixt 4,9-4,8]  l/100 km, 128-126  g de CO

Opel Grandland X va fi disponibil şi cu nivelul de echipare premium „Ultimate”, ce include standard o gamă de elemente de lux. SUV-ul sportiv devine şi mai atractiv cu jantele din aliaj bicolore de 19 inch şi şinele de acoperiş de culoare argintie, disponibil la preţuri începând de la 34.240 € (DE). În plus, scaunele ergonomice premium, tapiţeria din piele, sistemul audio premium Denon şi numeroasele sisteme ultramoderne de asistenţă şi infotainment promit să asigure starea de bine.

Aşadar, Opel oferă motoare pe benzină şi diesel dinamice care garantează eficienţă şi performanţe captivante. Cea mai recentă adăugire în portofoliul de motoare este vârful de gamă turbo diesel de 2 litri. Unitatea dezvoltată recent asigură o putere de 130 kW/177 cp la o turaţie de 3.750 rpm şi generează un cuplu maxim de 400 Nm la 2.000 rpm, oferindu-i modelului Grandland X toată puterea de care are nevoie un SUV ce iubeşte libertatea. Cu motorul diesel de 2 litri, Grandland X accelerează de la 0 la 100 km/h în 9,5 secunde. Viteza maximă este de 211 km/h. În plus, Grandland X are o sarcină de remorcare de 2.000 de kilograme (cu frâne pe suprafeţe cu înclinare de 12%) în această configuraţie, ceea ce îl face un autovehicul de tractare practic şi atletic.

Performanţele sunt obţinute noii transmisii automate cu opt trepte oferite în combinaţie cu unitatea diesel cu patru cilindri. Grandland X este al doilea Opel după Insignia care a primit o transmisie automată cu opt trepte, de nivel premium. 

La exterior, jantele bicolore din aliaj de 19 inch, şinele de acoperiş argintii şi acoperişul şi oglinzile exterioare de culoare negru diamond îi conferă modelului Grandland X un aspect şi mai impresionant. La interior, scaunele ergonomice premium certificate de AGR, suprafeţele din piele şi încălzirea scaunelor faţă şi spate laterale garantează o atmosferă plăcută la drum. Pedalele sport din aluminiu sporesc şi mai mult percepţia condusului sportiv.

La capitolul siguranţă, dotările standard ale versiunii Ultimate precum farurile AFL LED adaptive , camera de 360° şi asistentul avansat la parcare asigură acest lucru.

Grandland X oferă cea mai bună tracţiune şi manevrabilitate pe orice suprafaţă. Acest lucru se datorează şi sistemului electronic de tracţiune opţional IntelliGrip, care asigură o aderenţă superioară pe carosabil în diverse situaţii de conducere. Şoferul poate alege din cinci moduri de conducere. Apoi, sistemul adaptează distribuţia cuplului către roţile faţă, dacă este necesar permite patinarea roţilor şi, cu ajutorul transmisiei automate, reglează momentele de schimbare a treptelor de viteză, precum şi răspunsul acceleraţiei.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide