Tariful noii parcări inaugurate în Bucureşti, redus la jumătate, după ce Metrorex a constatat gradul scăzut de ocupare

Tariful noii parcări inaugurate în Bucureşti, redus la jumătate, după ce Metrorex a constatat gradul scăzut de ocupare

Tariful noii parcări inaugurate în Bucureşti, redus la jumătate, după ce Metrorex a constatat gradul scăzut de ocupare Tariful noii parcări inaugurate în Bucureşti, redus la jumătate, după ce Metrorex a constatat gradul scăzut de ocupare

Conducerea Metrorex a hotărât să reducă de la 1 leu la 50 de bani pe oră tariful pentru parcarea de la Terminalul Străuleşti, după ce s-a constatat că gradul de ocupare al parcării este unul foarte mic. Noul tarif va intra în vigoare din data de 4 februarie.

VIDEO

„Metrorex informează că, începând cu data de 4 februarie 2019, tariful pentru parcarea în Terminalul Multimodal Străuleşti va fi de 50 de bani/maşină/oră. Decizia a fost luată de către conducerea executivă şi cea administrativă a societăţii, după ce s-a constatat gradul scăzut de ocupare a parcării, de la darea în exploatare şi până în prezent”, se arată într-un comunicat al companiei, transmis miercuri.

Aşadar, decizia de reducere a tarifului vine după ce, la două luni de la deschidere, în Terminalul de la Străuleşti parchează zilnic, în medie, 19 maşini, iar în acest caz, investiţia de peste 300 de de milioane de lei este practic inutilă. Motivul pentru care şoferii nu parchează în prezent este preţul de 1 leu pe oră, ceea ce pentru unii şoferi, care locuiesc în afara Bucureştiului, costul pe zi ajunge chiar şi la 12 lei.

„Park and Ride-ul de la Străuleşti reprezintă o soluţie unică în Bucureşti, care oferă siguranţă şi confort posesorilor de autoturisme. Preţul extrem de avantajos faţă de preţul pieţei poate fi un motiv în plus pentru posesorii de autoturisme de a-şi lăsa maşinile într-o parcare nouă, modernă, cu multiple funcţiuni pentru cei care călătoresc dinspre periferie spre centrul oraşului. Sistemul park&ride are ca scop reducerea congestiei traficului urban şi furnizarea mai multor modalităţi de transport pentru publicul călător, respectiv: metroul, transportul urban de suprafaţă, transportul preorăşenesc şi asigurarea condiţiilor de parcare pentru transportul cu autoturismul personal”, spun reprezentanţii Metrorex.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.