Taxa de pod Feteşti – tot ce trebuie să ştii despre plata taxei de pod: lista benzinăriilor, ghid plată prin SMS, precizări importante

Autor: ProMotor 20 iul. 2016 Știri auto
Taxa de pod Feteşti – tot ce trebuie să ştii despre plata taxei de pod: lista benzinăriilor, ghid plată prin SMS, precizări importante

 


Taxa de pod Feteşti se va putea plăti şi în benzinăriile MOL şi Socar, lista punctelor în care se poate plăti peajul ajungând astfel la 925, informează CNADNR.

Unde se poate plăti taxa de pod Feteşti

Astfel, taxa de pod Feteşti poate fi achitată la staţiile OMV Petrom, MOL, MOL Retail, Rompetrol şi Socar, prin SMS la 7577 din reţelele Orange, Vodafone, Telekom şi RCS-RDS, sau cu bani cash la staţiile de taxare de la Feteşti.

Lista benzinăriilor OMV Petrom unde se plăteşte taxa de pod Feteşti

Lista benzinăriilor MOL unde se plăteşte taxa de pod Feteşti

Lista benzinăriilor Rompetrol unde se plăteşte taxa de pod Feteşti

Lista benzinăriilor SOCAR unde se plăteşte taxa de pod Feteşti

Lista punctelor MOL RETAIL unde se plăteşte taxa de pod Feteşti

Dacă se plăteşte la distribuitorii autorizaţi de mai sus sau prin SMS, taxa se poate achita înainte de utilizarea podurilor sau până la ora 24:00 a zilei următoare trecerii. Taxa achitată la distribuitori sau prin SMS şi neutilizată îşi pierde valabilitatea în 12 luni.

Un peaj pod Feteşti achitat după expirarea termenului prevăzut de legislaţia în vigoare (după ora 24:00 a zilei următoare trecerii) nu poate fi luat în considerare pentru trecerea în cauză.

CNADNR roagă utilizatorii ca, la achiziţionarea unor peaje, să verifice datele pe care le transmit prin SMS sau care sunt înscrise pe documentul emis de către distribuitorii autorizaţi ai CNADNR, înainte de a certifica prin semnătură corectitudinea acestora, corecţia ulterioară a unui număr de înmatriculare înscris eronat realizându-se doar în condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare.

Dacă plăteşti prin SMS taxa de pod Feteşti

În situaţia în care peajul Feteşti se achită prin SMS, trebuie parcurşi 4 paşi, prin 2 mesaje trimise şi 2 mesaje
primite, astfel:

− pasul 1 – mesaj trimis: numărul de înmatriculare urmat de categoria tarifară a vehiculului (1, 2, 3 sau 4). Exemplu pentru autoturism: B54AJV 1, unde 1 reprezintă categoria tarifară,

− pasul 2 – mesaj primit: informaţii privind numărul de înmatriculare, categoria tarifară a vehiculului, costul total şi se solicită confirmarea achiziţiei,

− pasul 3 – mesaj trimis: textul „DA” dacă se doreşte continuarea achiziţiei, în cel mult 3 ore de la primirea mesajului de la pasul 2,

− pasul 4 – mesaj primit: confirmarea achiziţiei ce conţine seria peajului, numărul de înmatriculare al vehiculului, categoria tarifară a vehiculului, valabilitatea peajului.

(PEAJ FETEŞTI PRIN SMS = 4 PAŞI = 2 MESAJE TRIMISE + 2 MESAJE PRIMITE)

Utilizatorul nu poate considera peajul emis dacă nu a primit mesajul de confirmare prevăzut la pasul 4;


Precizări suplimentare:

• Prin SMS se poate achiziţiona peajul doar pentru 1 trecere

• Prin SMS se poate achiziţiona peajul doar pentru vehicule înmatriculate în România;

• Prin SMS nu se poate achiziţiona peajul dacă solicitarea este iniţializată din afara teritoriului României;

• În cazul în care se trimite textul în alt format, decât cel prevăzut la pasul 1, acesta nu va fi luat în considerare;

• Detalii privind costul total al achiziţiei peajului prin SMS este comunicat utilizatorului în mesajul text prevăzut la pasul 2 (costul total cuprinde şi costul generat de utilizarea serviciului de mesaje scurte);

• Utilizatorul nu poate considera peajul emis dacă nu a primit mesajul de confirmare prevăzut la pasul 4;

• Categorie tarifară peaj asociată tipului de vehicul:
1 – Autoturism/Marfa MTMA 2 – Marfa 3,5 tone 3 – Marfa MTMA>=12 tone, 4 – Marfa MTMA>=12 tone, >=4 axe;

• Pentru informaţii suplimentare referitoare la categoriile tarifare se poate trimite la numărul 7577 un mesaj cu textul INFO(0,05 EUR+TVA/SMS trimis);

• Pentru cartelele preplătite nu se aplică TVA, achiziţia fiind efectuată numai dacă există disponibil creditul necesar;

• Dacă după transmiterea unui mesaj către numărul 7577 nu primiţi niciun mesaj este posibil ca pe acel număr de telefon să existe eventuale restricţii, motiv pentru care va trebui să luaţi legătura cu call center-ul operatorului dvs. de telefonie mobilă pentru mai multe detalii.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide