Un posibil Top 10 al celor mai dorite maşini din lume

Autor: Andrei Ştirbu 03 apr. 2014 Știri auto

BMW E30 M3

Un fan adevărat M va aprecia tot timpul M3-ul E30, nu doar pentru că a dat startul isteriei „M” de la BMW – cu toate aura reprezentativă ar fi fost de ajuns, dacă e să ne întrebi pe noi. Însă cei care l-au condus au spus că „este ca nimic altceva” – simbioza mecanică, nealterată de electronice, joacă un rol important în această caracterizare.

Şi pentru infuzia de extaz nu avea nevoie decât de un 4-în-linie de 2,3 litri, cu 194 CP / 200 CP şi 230 Nm. Nostalgicii îşi vor aminti cu mare drag şi de rivalitatea stârnită cu 190E-ul 2.3-16 „Cosworth” de la Mercedes. Cum să nu vrei să deţii o aşa bucăţică de istorie automobilistică?

 

Caterham Seven 620R

(de fapt, oricare Caterham e bun)

Faptul că maşinuţa asta ultra-uşoară se află de peste 50 de ani în producţie (dacă e să luăm în calcul şi producţia Lotus Seven) şi încă se bucură de suportul entuziaştilor auto ar trebui să spună multe despre plăcerea pe care o livrează la condus.

Cea mai puternică versiune de stradă este 620R, care stoarce 314 CP şi 297 CP dintr-un 4-în-linie de 2,0 litri, reuşeşte să sprinteze 0-100 km/h în 2,8 secunde. Fun fact: raportul CP/tonă este de 576/1; Bugatti Veyron (în versiunea „standard” 16.4) are 530/1

 

Eagle E-Type Low Drag GT

Eagle face cu Jaguar-uri exact ce face şi Singer cu Porsche-uri 911: flirtează cu sacrilegiul şi aduce modele clasice în secolul XXI. Însă expertiza Eagle în ceea ce priveşte Jaguar reuşeşte să te facă să te iei cu mâinile de cap atunci când le vezi produsele. Ia, de exemplu, acest Low Drag GT din ’60. Dacă nu te-ai luat cu mâinile de cap înseamnă că nu ai suflet şi că nu are rost să mai citeşti în continuare articolul ăsta.

Folosind o versiune îmbunătăţită a motorului original 6-în-linie – adus la 4,7 litri, Eagle E-Type Low Drag GT livrează punţii spate 346 CP.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide