Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010

Autor: Andrei Nan 20 iul. 2010 Știri auto
Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010

Premiile anuale pentru excelenţă în industria auto sunt
considerate un reper important pentru succesul de care se bucură o
marcă auto şi vor fi decernate oficial în cadrul unei ceremonii
desfăşurate la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris.
Câştigătorii sunt desemnaţi la nivel european de către editorii
site-ului Automotive News Europe.

Jason Stein, editorul paginii web Automotive News Europe, a
afirmat: „Câştigătorii ediţiei de anul acesta au obţinut succese
importante în ciuda celei mai grave recesiuni economice a ultimelor
decenii. Vicepreşedintele Hyundai Europe, Allan Rushforth, poate fi
mândru de ceea ce a realizat în ultimul an”.

„Majoritatea producătorilor auto au beneficiat de stimulentele
financiare acordate de către guvernele europene, care i-au
încurajat pe proprietari să-şi schimbe autovehiculele vechi cu
unele noi, dar succesul înregistrat de marca coreeană a fost unul
spectaculos. Hyundai a beneficiat de avantajele programelor tip
„Rabla” pe pieţe precum Germania, Franţa şi Italia, iar la numai
doi ani de la venirea sa în cadrul companiei Hyundai, Rushforth a
pus bazele eficientizării activităţilor de vânzări, marketing şi
distribuţie”, a observat Stein.

Hyundai a păstrat trendul obţinut în urma diferitelor stimulente
guvernamentale acordate pe întreg teritoriul Europei în 2009,
sporindu-şi cota de piaţă şi volumul de vânzări în primul semestru
al anului 2010. Marca a vândut 191.338 de unităţi în prima jumătate
a acestui an, o creştere cu 10,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului
trecut, în timp ce cota de piaţă a crescut la 2,6%, faţă de
valoarea de 2,4% înregistrată pentru întregul an 2009.

La primirea premiului, Rushforth a declarat: „Sunt încântat că
am fost desemnat cel mai bun manager european pe segmentul de
vânzări şi marketing în 2010 de o publicaţie online cu un asemenea
prestigiu. Acest premiu reflectă eforturile intense depuse de
întreaga echipa în ultimele 12 luni, pentru sporirea popularităţii
mărcii şi a volumului de vânzări”.

„Deşi piaţa auto europeană se pregăteşte pentru a face faţă
provocărilor din următoarele luni, suntem rezervaţi, dar optimişti
deoarece pentru noi va începe cea mai aglomerată perioadă de
lansări de produse. Vom aduce 10 modele şi versiuni noi pe piaţa
europeană, începând cu lansarea noului model MPV de clasa B în
cadrul Salonului Auto de la Paris”, a adăugat Rushforth.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide