VW prins cu ocaua mică pe net

Autor: Andrei Nan 09 mai 2007 Știri auto
VW prins cu ocaua mică pe net

Google are o politică strictă privind utilizarea cuvintelor cheie în site-uri, care se regăsesc în meta tag-ul paginilor HTML. Site-ul american vw.com, fiind realizat în flash, a inclus cuvintele cheie într-o secţiune ascunsă, care chiar era denumită "invisibleContent" în codul sursă – ceea ce ar fi trebuit să le dea de gândit celor de la Google de mai demult.

În plus, deşi cuvintele cheie ar trebui să se refere doar la conţinutul site-ului, VW aplica o metodă apropiată de cea a spam-ului, cu multe cuvinte cheie ieşind din aria de acoperire a domeniului auto, ceea ce ducea, evident, la returnarea unui număr mult mai mare de rezultate la căutare decât în mod obşinuit. Practic, vw.com era avantajat faţă de site-urile concurente, în plus încălcând recomandările Google.

În urma sesizărilor venite dinspre comunitatea bloggerilor, Google şi VW au ajuns la o înţelegere prin care o directivă din sursa paginii vw.com interzice motoarelor de căutare indexarea ei. Am putea spune o măsură de "autoflagelare", deşi, în mod curent, Google pur şi simplu exclude din index site-urile care recurg la metode neortodoxe.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide