Editoblog 13 septembrie 2007

Autor: Oraan Mărculescu 13 sept. 2007 Opinii
Editoblog 13 septembrie 2007

Din cei peste 1.000 de useri care au răspuns la micul sondaj, despre vedeta Salonului de la Frankfurt din acest an, 60% i-au atribuit acest rol noului X6, care, chiar dacă a fost prezentat sub formă de concept, prefigurează în proporţie de 90% modelul de serie, programat să apară la mijlocul anului viitor.

Nu vom comenta asupra originalităţii acestui model, nici despre notorietatea brandului care, în România, a fost vândut în primele şapte luni ale anului în nu mai puţin de 1.112 exemplare, capul de afiş fiind ţinut de Seria 3, normal. Făcând o mică paralelă cu ştirea despre supremaţia grupului BMW în faţa rivalilor Mercedes şi Audi, socoteala din Germania nu se potriveşte cu cea din România. La noi, pe podiumul brandurilor germane premium se situează, în ordine descrescătoare a vânzărilor, Audi (cu 1.563 de unităţi), Mercedes + Smart (cu 1.377 unităţi) şi de-abia pe locul al treilea BMW + Mini (cu 1.209 unităţi). [vânzări valabile pentru perioada ian.-iul. 2007]

Revenind la micul nostru sondaj, Mini Clubman, noul model anunţat cu tam-tam de bavarezi, a avut rolul cenuşăresei, întrunind de-abia 2% din sufragii. Nici pe plan mondial aşteptările presei de specialitate nu sunt exagerate, însă o idee mai clară ne vom face în acest weekend, în Spania, unde va avea loc lansarea oficială pentru presă, de unde Promotor vă va transmite live primele impresii despre noul model. Relativul scepticism în privinţa succesului acestei variante se leagă, în mare parte, de discrepanţa între numele şi renumele MINI faţă de dimensiunile crescute – parcă Mini însemna un automobil de mici dimensiuni, foarte agil şi foarte fun, lipsa spaţiului nefiind un minus prea mare. Well, we’ll see…

Cât despre Salonul de la Frankfurt, acesta putem spune că ne-a depăşit aşteptările în ce priveşte numărul de noutăţi, premiere mondiale şi concepte inedite. Chiar dacă despre aproape toate aţi aflat cu ceva vreme înainte de pe promotor.ro, zilele dedicate presei au adus mai multe informaţii, astfel că, şi în zilele care urmează, vor urma update-uri ale informaţiilor şi galeriilor multimedia. Nu în ultimul rând, la Frankfurt echipa Promotor prezentă acolo i-a luat interviu lui Chris Bangle – de fapt, voi sunteţi cei care aţi pus întrebările, unele pertinente, altele demne de inchiziţie.

Cum stăm cu fetele? Nu divulgăm încă rezultatele sondajului, pentru a nu isca probleme (deşi o bătaie în nămol între unele dintre ele ar fi un spectacol pe cinste… pardon, scuzaţi divagaţia). Am adăugat-o, în sondaj, şi pe proaspăta Simona Sensual, cu o galerie foto la fel de incendiară ca şi maşina pe care o însoţeşte. Probabil fanii ei vor mai reduce din handicapul voturilor lipsă… Oricum, nu a mai rămas mult până la SIAB, salonul nostru auto, unde v-am pregătit câteva surprize. Pe care le veţi vedea la standul nostru, începând cu 4 octombrie.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide