Al doilea teaser Lamborghini pentru Paris 2010

Noul supercar pe care Lamborghini îl pregăteşte pentru Salonul Auto Paris 2010 ne mai dezvăluie un element: a doua poză-teaser, a capotei motorului.

Al doilea teaser Lamborghini pentru Paris 2010 Al doilea teaser Lamborghini pentru Paris 2010

După unu vine doi, logic. În cazul campaniei de teasing pentru noul supercar Lamborghini, după "numero uno", imagine apărută acum o săptămână, este rândul lui "numero due" să fie dată publicităţii.

De această dată, se pare că ni se oferă un mic preview al capotei motorului - noul Lambo urmând a fi, evident, o maşină supersport cu motor plasat central. Din câte se poate observa, vorbim de un propulsor V10, dacă aceste 10 fante sunt pentru aerisirea celor 10 cilindri.

Capota se pare că este realizată din fibră de carbon, iar în spate se observă nişte umflături interesante pe laterale - probabil provin de la stopuri. Dar, pentru moment, nu putem decât specula pe marginea celor două imagini din acest moment.

Cu ocazia imaginii teaser "numero due", preşedintele Stephan Winkelman a transmis presei şi un manifest pentru viitoarele supercaruri Lamborghini, prin care arată că priorităţile companiei s-au schimbat: viteza maximă nu mai este principalul lucru care defineşte un supercar, fiind depăşită ca importanţă de manevrabilitate şi acceleraţii.

În plus, preşedintele Lamborghini aduce în discuţie consumul mai redus şi emisiile CO2 mai mici, drept pentru care o altă prioritate a inginerilor este obţinerea unei mase cât mai scăzute - de la mijlocul anilor '50, de exemplu, maşinile Lamborghini s-au "îngrăşat" cu 500 kg până acum, din cauza compromisurilor ţinând de securitatea activă şi pasivă sau doleanţelor în materie de confort.

Prin urmare, cuvântul de ordine în cazul noilor maşini Lamborghini va fi fibra de carbon. Iar modelul pe care îl vom vedea la Salonul Auto Paris 2010 s-ar putea să fie primul Lambo realizat integral din fibră de carbon.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.