Aston Martin One-77

Unul dintre vizitatorii evenimentului Concorso D'eleganza Villa d'Este a înregistrat sunetul motorului V12 al primului exemplar al seriei limitate Aston Martin ONE-77.

26.04.2009: UPDATE FOTO

Primul ONE-77 la Villa d'EsteUnul dintre cei mai doriţi bolizi Aston Martin este Aston Martin ONE-77, primul exemplar de producţie fiind prezentat oficial publicului cu ocazia Concorso D'eleganza Villa d'Este, eveniment dedicat maşinilor şi conceptelor superexclusiviste şi desfăşurat în Italia.

Penu această maşină, care va avea un preţ de pornire de 1,2 milioane de euro, există deja mult mai multe cereri decât numărul de 77 exemplare programate pentru a fi construite, ceea ce îi pune pe cei de la Aston Martin într-o dilemă: vor construi mai multe sau urmează să vedem, în curând, o versiune decapotabilă, de asemenea într-un număr foarte limitat de exemplare?

Deocamdată, primele poze cu noul Aston Martin ONE-77, în "carne şi oase", apărute deocamdată pe omniauto.it.

Vezi noile poze cu ASTON MARTIN ONE-77

20.03.2009: UPDATE VIDEO

Câteva cuvinte despre sentimentele implicate în această bijuterie pe roţi.

04.03.2009: LIVE PROMOTOR

PRIMELE POZE LIVE CU NOUL ASTON MARTIN ONE-77 surprinse de Promotor.ro în direct din standul Aston Martin la Geneva 2009!

VEZI GALERIA FOTO!

04.03.2009: UPDATE VIDEO: Conferinaţa de presă - Geneva 2009

03.03.2009: UPDATE FOTO şi INFO

Aston One-77. Nu doar pentru BondNoul Aston Martin One-77 beneficiază de un V12 de 6,0 litri modificat, care este mai uşor cu 25% decât motorul Aston Martin de bază şi produce o putere de peste 700 CP dintr-o cilindree majorată până la 7,3 litri.

Noul bolid ne mai gratulează cu o configuraţie nouă a suspensiei, discuri de frână ceramice sau cutie de vizeze secvenţială cu 6 trepte. Demarajul până la 100 km/h ni se promite a fi realizat în doar 3,5 secunde.

Mai multe detalii, cu ocazia inaugurării oficiale a modelului de serie la Salonul Auto Geneva 2009.

14.11.2008:

Aceasta e poza oficialaCu un preţ de 1,25 de milioane de euro, noul supercar britanic este chiar mai scump decât un Bugatti Veyron. Şi ce primeşti suplimentar faţă de modelul francez? Nu prea multe. În schimb modelul cu şasiu din fibră de carbon şi caroserie din aluminiu prelucrată manual vine cu un motor V12 de 7.3 litri ce va dezvolta undeva până la 700 CP.

Viteza maximă va fi peste 350 de km/h iar acceleraţia până la 100 de km/h va începe evident cu cifra 3.

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.