Audi atacă salonul de la Frankfurt cu divizia de ”S”-uri

Anul acesta la salonul de la Frankfurt constructorii germani se vor duela în modele sport. Audi vine la salon cu S6, S7 şi S8. Cele trei modele au în comun litera ”S” şi noul propulsor V8 TFSI de 4 litri.

Audi atacă salonul de la Frankfurt cu divizia de ”S”-uri Audi atacă salonul de la Frankfurt cu divizia de ”S”-uri

Pentru Audi este o premieră prezentarea a trei modele "S" în acelaşi timp. Primul pe listă este Audi S6, în versiunea sedan şi avant. S6 se laudă cu un propulsor TFSI V8 twin-turbo care dezvoltă 420 CP şi un cuplu motor de 550 Nm care este disponibil de la 1.400 rpm până la 5.300 rpm. Pentru S6 vorbim de un downsize considerabil în ceea ce priveşte propulsorul. Vechea generaţie avea sub capotă un propulsor V10 aspirat de 5.2 litri. Noul propulsor oferă cu 15 CP mai puţin decât vechiul agregat dar cu 10 Nm mai mult. Totuşi de la 0-100 km/h noul model este mai rapid cu 0,5 secunde, acesta având nevoie de 4,8 secunde (4,9 sec pentru Avant). Evident viteza maximă este limitată la 250 km/h. Noul S6 se laudă cu un consum cu până la 25% mai mic decât al vechii generaţii, valoarea medie comunicată de Audi fiind de 9,7 litri.

Pentru a obţine această valoare S6 este echipat cu sistemul start/ stop, dar vine şi cu un sistem denumit "cylinder on demand". Sistem care atunci când sesizează că propulsorul nu este în sarcină comandă tăierea alimentării la patru cilindri. Evident vorbim despre tracţiune integrală pentru S6, iar puterea este trimisă spre cele patru roţi prin intermediul unei cutii S Tronic cu şapte trepte. Sistemul Quattro utilizează un diferenţial central autoblocant, şi poate fi echipat opţional cu un diferenţial cu alunecare limitată pentru puntea spate. S6 vine în echiparea standard cu suspensia sport adaptivă. Standard modelul vine echipat cu discuri de frână ventilate faţă/ spate, dar poate fi echipat opţional şi cu discuri ceramice.

Audi a dezvoltat pentru S6 şi un sistem de atenuare a zgomotului interior. Acesta se numeşte Active Noise Cancellation (ANC) şi utilizează patru microfoane instalate în habitaclu pentru a analiza nifelul şi felul zgomotelor prezente în interior. Sunetele detectate sunt analizate de un computer, apoi prin incintele acustice ale sistemului audio sunt generate sunete care să anuleze zgomotele dizgraţioase detectate. Interiorul este personalizat în spiritul "S". Nu lipsesc ornamentele din carbon, scaune sport superbe şi materiale de top. Evident există o listă bogată de opţionale dar echiparea de bază pentru S6 va fi extrem de generoasă. Audi S7 din punct de vedere tehnic este identic cu S6, acelaşi propulsor, aceleaşi valori ale puterii şi cuplului motor. S7 ajunge la 100 km/h în 4,9 secunde, acelaşi timp pe care îl obţine şi S6 Avant.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.