Categoria SUV-urilor se îmbogăţeşte cu un nou membru – Opel Mokka X. GALERIE FOTO

Autor: Media.gm.com acum 4 ani Prezentari

ProMotor


Încă de la lansarea sa în 2012, Opel Mokka a încercat să impresioneze prin dimensiunile sale perfecte pentru un SUV (lungime de 4,28 metri), iar prin noul Opel Mokka X urăreşte să-i sporească popularitatea. Lansarea în pemiera mondială se va face la următoarea ediţie a Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie 2016) şi va ajunge pe piaţă în această toamnă. Se va remarca printr-un design exterior îmbunătăţit, un interior nou şi sisteme de infotainment de nouă generaţie. 

Pe lângă noua generaţie de motoare diesel de 1,6 litri, recent lansate, noul Mokka X îşi va extinde şi oferta de motoare pe benzină cu noua generaţie a unităţii turbo de 1,4 litri cu sistem de injecţie directă, care va fi combinată cu o transmisie automată şi tracţiune integrală.

Noul său aspect frontal este aliniat la noul design Opel şi include o grilă orizontală în formă de aripă şi luminile diurne cu LED, sub formă de aripă dublă, incisive şi dominante, elementul caracteristic al mărcii. Partea frontală are, de asemenea, suprafeţe cu mai puţine inserţii din plastic. 

Click aici pentru Galeria Foto



La interior, îşi face debutul şi o planşă de bord complet nouă, inspirată de noul Astra. Noul panou de instrumente este organizat în jurul unor elemente dispuse mai mult pe orizontală. Consola centrală a fost complet reproiectată în jurul ecranelor tactile de 7 şi 8 inch ale sistemelor de infotainment. 

După lansarea noii generaţii de motoare diesel ultra-silenţioase de 1,6 l, cu putere de 81 kW/110 cp şi 100 kW/136 cp, portofoliul de motorizări al SUV-ului Opel va fi acum extins pe partea de benzină. Noua generaţie a motorului turbo de 1,4 litri cu injecţie directă şi putere de 112 kW/152 cp care a avut recent premiera pe noul Astra va fi disponibilă în combinaţie cu o transmisie automată cu şase trepte, Start/Stop şi tracţiune integrală adaptivă (emisii de CO2 şi consum de carburant în regim mixt conform datelor preliminare: 154 g/km, 6,6 l/100 km). 

Pe lângă sistemul de tracţiune integrală, inginerii Opel au urmat încă o dată strategia mărcii de a face tehnologiile inovatoare accesibile pentru un grup larg de cumpărători şi au introdus iluminarea frontală adaptivă (AFL) cu LED-uri.

Noul sistem AFL LED adaptează automat modelul de iluminare al farurilor la situaţia de conducere, astfel încât să fie asigurată cea mai înaltă performanţă de iluminare fără a-i orbi pe ceilalţi şoferi. Acesta include nouă funcţii diferite/modele de iluminare precum lumina de oraş, lumina pentru drum extraurban, modul turist, o funcţie de iluminare în viraje, lumina de manevrare/marşarier şi o lumină pentru modul de oprire (eco). Acest sistem cu LED înlocuieşte sistemul AFL anterior cu becuri BiXenon.

Click aici pentru Galeria Foto




Comentarii
Inchide