Ce vor românii de la noul Logan?

Românii sunt fiinţe născute în puf, care strâmbă din ce în ce mai mult din nas la orice maşină românească. Asta se vede atât din vânzările în scădere ale mărcii naţionale în România, cât şi din reacţiile la orice apare nou din partea Dacia.

Ce vor românii de la noul Logan? Ce vor românii de la noul Logan?

În schimb, străinii apreciază foarte mult marca românească - pe care o percep ca atare, chiar dacă pe dedesubt este de fapt o maşină franţuzească, cu elemente nipone. Atât Loganul, cât şi Sandero, iar mai apoi Duster şi Lodgy au făcut vânzări impresionante în Vest, iar clienţii Dacia se declară în mod constant mai mulţumiţi decât media pe industrie.

Totuşi, ce vor românii de la urmaşul lui Logan, pe care îl aşteptăm în septembrie, la Paris (chiar dacă maşina lansată va fi cel mai probabil sub formă de hatchback, adică Sandero)? Şi ce elemente noi va oferi noua generaţie Dacia?

Aflaţi într-un material amplu, în Ziarul Financiar.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.