Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Prezentari

Modelul Dacia Sandero este perceput ca o maşină de oraş
low-cost suficient de reuşită. Însă, la fel ca Logan-ul, maşina are
potenţial să se transforme într-un automobil care să arate măcar
mai dinamic – lucru demonstrat încă de acum 2 ani de un
model
Sandero RS.

Sandero GT-Line vine cu un pachet exterior destul de agresiv

Renault Brazilia a considerat oportun să introducă în gama
pentru America de Sud un pachet estetic Sandero GT încă de anul trecut. Iar acum, la
salonul auto brazilian din acest an, alături de
Renault Sandero Stepway
Concept
a fost prezentat şi update-ul Sandero
GT-Line.

Principala modificare se poate remarca la spoiler, unde
locaşurile pentru proiectoarele de ceaţă sunt acum mai
voluminoase
, cercurile fiind evidenţiate prin integrarea
în nişte forme romboidale, negre. Pe urmă, grila radiatorului este
împletită, în stil sportiv, deasupra ei apărând şi o mică
inscripţie „GT Line”.

Spatele lui Sandero GT-Line exprima dinamism

Farurile sunt acum fumurii, ceea ce, împreună cu jantele de 15″
negre şi oglinzile retrovizoare tot negre, îi conferă lui Sandero
un look ciudat de agresiv. Maşina mai beneficiază de nişte
stickere pe uşile laterale din faţă, ca şi pe
hayon
, iar în spoilerul spate este integrat un difuzor
care nu va trece neobservat, la fel ca evacuarea cromată. Tabloul
este completat de un eleron pe hayon.

Interiorul are dreptul la câteva tuşe cu look
sportiv
: ceasuri de bord cu fundal alb, tapiţerie neagră
având cusătură roşie vizibilă, atât pe scaune, cât şi pe volan şi
schimbător, sau inserţii cu finisare black-piano pe consola
centrală.

Interiorul lui Sandero GT-Line benefiziaza de cateva tuse sportive

În Brazilia, Sandero GT-Line este valabil doar cu
motorizarea 1,6 16V de 112 CP
, iar preţul de pornire se
cifrează la 42.950 reali brazilieni (ABS-ul costă suplimentar 1.000
reali). Transformată în euro, suma devine 18.000 euro, ceea ce
poate părea cam mult, însă vorbim de un preţ mai mic decât Sandero
dCi, de exemplu, în Brazilia.

Din păcate, în România Dacia Sandero
rămâne doar o maşină ieftină, pe plan european nefiind
propus un astfel de pachet estetic mai sportiv
. Rămâne tot
în sarcina tunerilor să se ocupe de transformarea lui Sandero
într-o maşină mult mai atractivă.

La salonul brazilian a fost prezentata si o versiune de curse Sandero GT-Line



Comentarii
Inchide