Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line

La salonul auto brazilian, unde a fost prezentată Dacia Sandero Stepway Concept, cei de la Renault Brazilia au arătat publicului şi un pachet estetic interesant pentru Sandero: GT-Line.

Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line

Modelul Dacia Sandero este perceput ca o maşină de oraş low-cost suficient de reuşită. Însă, la fel ca Logan-ul, maşina are potenţial să se transforme într-un automobil care să arate măcar mai dinamic - lucru demonstrat încă de acum 2 ani de un model Sandero RS.

Sandero GT-Line vine cu un pachet exterior destul de agresiv

Renault Brazilia a considerat oportun să introducă în gama pentru America de Sud un pachet estetic Sandero GT încă de anul trecut. Iar acum, la salonul auto brazilian din acest an, alături de Renault Sandero Stepway Concept a fost prezentat şi update-ul Sandero GT-Line.

Principala modificare se poate remarca la spoiler, unde locaşurile pentru proiectoarele de ceaţă sunt acum mai voluminoase, cercurile fiind evidenţiate prin integrarea în nişte forme romboidale, negre. Pe urmă, grila radiatorului este împletită, în stil sportiv, deasupra ei apărând şi o mică inscripţie "GT Line".

Spatele lui Sandero GT-Line exprima dinamism

Farurile sunt acum fumurii, ceea ce, împreună cu jantele de 15" negre şi oglinzile retrovizoare tot negre, îi conferă lui Sandero un look ciudat de agresiv. Maşina mai beneficiază de nişte stickere pe uşile laterale din faţă, ca şi pe hayon, iar în spoilerul spate este integrat un difuzor care nu va trece neobservat, la fel ca evacuarea cromată. Tabloul este completat de un eleron pe hayon.

Interiorul are dreptul la câteva tuşe cu look sportiv: ceasuri de bord cu fundal alb, tapiţerie neagră având cusătură roşie vizibilă, atât pe scaune, cât şi pe volan şi schimbător, sau inserţii cu finisare black-piano pe consola centrală.

Interiorul lui Sandero GT-Line benefiziaza de cateva tuse sportive

În Brazilia, Sandero GT-Line este valabil doar cu motorizarea 1,6 16V de 112 CP, iar preţul de pornire se cifrează la 42.950 reali brazilieni (ABS-ul costă suplimentar 1.000 reali). Transformată în euro, suma devine 18.000 euro, ceea ce poate părea cam mult, însă vorbim de un preţ mai mic decât Sandero dCi, de exemplu, în Brazilia.

Din păcate, în România Dacia Sandero rămâne doar o maşină ieftină, pe plan european nefiind propus un astfel de pachet estetic mai sportiv. Rămâne tot în sarcina tunerilor să se ocupe de transformarea lui Sandero într-o maşină mult mai atractivă.

La salonul brazilian a fost prezentata si o versiune de curse Sandero GT-Line

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.