Ediţiie speciale Saab 9-3: Independence Day şi Griffin

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Prezentari

Saab 9-3 a fost lansat pe piaţă în 2002, iar în 2007 a
primit

un facelift
ceva mai
pronunţat
, menit a-i spori agresivitatea, dar şi a-i
conferi un look mai apropiat de ceea ce doreau fanii mărcii –
ştiute fiind trimiterile către domeniul aviaţiei întâlnite pe toate
modelele mărcii.

Saab 9-3 Independence Day celebreaza un an de la despartirea de GM

După
preluarea Saab de către Spyker
, iată că departamentul de
marketing al suedezilor a venit cu ideea de a celebra un an
de la „despărţirea” de General Motors printr-o ediţie specială,
denumită Saab 9-3 Independence Day
. Totuşi, nu vă
aşteptaţi la lucruri similare cu filmul cu acelaşi nume, în care
omenirea a reuşit să scape de invazia extratereştrilor…

Saab 9-3 Independence Day va fi oferit exclusiv în
versiune decapotabilă
, propusă într-o culoare specială,
Orange Amber. Ca estetică, maşina preia pachetul Aero de la
modelele de serie, dar vine şi cu mici modificări estetice ale
spoilerului din faţă, unde avem acum noi locaşuri pentru
proiectoarele de ceaţă, care îi conferă maşinii un look mai
agresiv.

Saab 9-3 independence Day va fi oferit in doar 366 de exempalre

Alte elemente distinctive sunt jantele de 18 inch
finisate într-un negru cromat
, precum şi interiorul cu o
tapiţerie specială din piele bej, având cusături orange vizibile.
Maşina mai plusează cu o îmbrăcăminte cu aspect de fibră de carbon
pentru partea superioară a bordului, volan, mâner frână de mână şi
schimbător de viteze.

Bineînţeles, nu lipseşte inscripţia Independence Day, alături de
numărul de ordine – vorbim de o ediţie specială limitată la
doar 366 de exemplare
. Modelele vor putea fi comandate fie
cu motorul pe benzină 2.0 Turbo, de 220 CP, fie cu dieselul 1.9
TTiD de 180 CP, însă preţurile urmează să le aflăm doar la
Salonul Auto Geneva
2011
.

La Geneva 2011 va fi prezentata echiparea exclusivista Saab 9-3 Griffin

Acolo unde Saab 9-3 Sedan şi Combi vor fi propuse într-o
versiune exclusivistă Griffin,
ca un fel de cântec de
lebădă înaintea încetării producţiei modelului de clasă medie.
Regăsim acelaşi spoiler frontal cu proiectoarele de ceaţă
modificate, dar şi jantele de până la 18 inch, cu un design
special, care aminteşte de turbinele avioanelor.

Pachetul estetic Aero este standard, iar gama de
motorizări propusă va consta din două pe benzină (2.0 turbo de 163
CP şi noul 2.0 turbo de 220 CP, de pe
Saab 9-5
) şi dieselul 1.9 TTiD
, în trei versiuni de
putere (130, 160 şi 180 CP). Există în continuare în program
varianta alimentată cu biocombustibil E85.



Comentarii
Inchide