Ferrari 612 Scaglieti "One-to-One Program"

La Salonul Auto de la Geneva 2008, Ferrari a lansat un nou program de personalizare pentru clienţii săi: One-to-One Program. Iată un exemplu, în imagini, pe baza lui Ferrari 612 Scaglieti.

Ferrari 612 Scaglieti "One-to-One Program" Ferrari 612 Scaglieti "One-to-One Program"
Dacă tot a fost confirmat faptul că în România va exista un reprezentant oficial al Ferrari, este clar că şi clienţii români vor putea beneficia de programul de personalizare One-to-One, inaugurat de Ferrari cu ocazia Salonului Auto de la Geneva 2008.

Ferrari 612 Scaglieti "One-to-One Program"Pentru exemplificare, iată câteva detalii ale unui Ferrari 612 Scagleti supus acestui program şi prezentat, de altfel, cu ocazia salonului auto elveţian:
  • acoperiş panoramic, cu sticlă electrocromatică (de la un buton poate fi ajustată opacitatea plafonului)
  • cutie de viteze SuperFast, cu schimbarea treptelor în doar 100 milisecunde şi cu ambreiaj cu inerţie redusă
  • piele perforată Daytona, în stilul clasicului model Ferrari 365 GTB4
Ferrari 612 Scaglieti "One-to-One Program"Prin programul One-to-One, clienţii beneficiază de asistenţa consultanţilor specializaţi ai firmei, pentru creşterea exclusivităţii configuraţiei automobilului dorit. Personalizarea nu este limitată doar la accesoriile oferite de Ferrari, ci, în funcţie de dorinţele clientului, pot fi realizate diverse parteneriate cu alte mărci de prestigiu din domeniul modei sau al altor produse premium.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.