Hot  Lamborghini Aventador J - unicatul Lambo de la Geneva 2012

Dacă nu aţi fost la Salonul Auto de la Geneva să vedeţi "live" unicul Aventador J, atunci ultima voastră şansă este următorul material video, deoarece modelul italian a fost cumpărat de un colecţionar anonim pentru 2,74 milioane de dolari.

Ceea ce credeam mai devreme că e conceptul Lamborghini pregătit pentru Salonul Geneva 2012 se dovedeşte a fi un model real, care îşi aşteptă cumpărătorul. Nu cumpărătorii, ci doar un singur cumpărător norocos, deoarece noul şi unicul Lamborghini Avendator J... este de vânzare!

Lamborghini Aventador J nu e un concept, ci o comanda a unui client extravagant

De fapt, mai corect este "a fost de vânzare", deoarece are deja un proprietar anonim. Cel mai probabil, cei de la Lamborghini s-au gândit să-i satisfacă cerinţa vreunui client extravagant, dar, în acelaşi timp, să arate lumii de ce sunt ei capabili. Şi astfel a apărut Lamborghini Aventador J.

De unde vine "J"-ul? Se pare că de la secţiunea din regulamentul FIA unde găseşti specificaţiile diverselor clase de maşini de curse. Adică o indicaţie subtilă că Lamborghini Aventador J nu e doar un exerciţiu de stil sau un showcar inert, menit a sta doar în garaj sau sub reflectoarele expoziţiilor auto.

Pentru a obtine o masa cat mai scazuta, Aventador J a renuntat la acoperis, parbriz si elementele de confort

Nicidecum, inginerii au gândit un racer veritabil pe baza cunoscutului deja Lamborghini Aventador. Din moment ce este destinat pistelor de curse, de ce ar mai avea nevoie de un acoperiş amovibil sau chiar de parbriz? Renunţând la acestea, se câştigă la capitolul masă scăzută, nu?

În ideea de a face maşina să "tragă" cât mai puţin la cântar, s-a renunţat cam la orice element de lux şi confort (de la sistemul multimedia până la climatizare). În plus, interiorul este îmbrăcat într-un nou material: denumit Carboskin, acesta este o mixtură de fibră de carbon şi o răşină specială, astfel materialul fiind şi flexibil, şi foarte rezistent (mai ales la intemperii).

Deflectoarele speciale care inlocuiesc parbrizul asigura dirijarea curentului de aer in jurul pilotului

Cam la cât se cifrează economia de kilograme, nu ştim. Ştim, însă, că Aventador J preia partea tehnică a modelului de serie, adică motorul V12 de 700 CP, transmisia ISR şi tracţiunea integrală. În plus, pentru ca vântul să nu-i "reteze" capul pilotului, maşina beneficiază de nişte deflectoare aerdodinamice, pentru dirijarea curentului de aer.

Lamborghini Aventador J mai beneficiază de jante special concepute, de 20 inch în faţă, respectiv 21 inch în spate, garnisite cu inserţii din carbon care să ajute la răcirea mai eficientă a frânelor. În plus, în partea din spate difuzorul şi eleronul au fost special proiectate pentru acest model.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.