Land Rover Defender

Autor: Andrei Nan acum 14 ani Prezentari

Ceea ce într-adevăr contează sunt îmbunătăţirile aduse habitaclului, deoarece Defender a fost o maşină de teren, conştincioasă în munca depusă, dar care nu dădea prea mare importanţă confortului celor aflaţi la bord. Pentru prima dată în lunga istorie a acestui model a fost introdus un sistem audio performant. De asemenea, noul Defender este echipat cu o instalaţie de încălzire a habitaclului suplimentară. Efectul ei este reducerea timpului de încălzire a cabinei cu aproape 40%. În plus, sistemul de aer condiţionat răceşte aerul din habitaclu apoape la jumătate din timpul care era necesar vechiului sistem.

Scaunele au căpătat un design ergonomic, care oferă un sprijin bun spatelui şi capului pasagerilor. Mai mult, se poate opta pentru scaune îmbrăcate jumătate în piele, asta pentru a da un aer de lux interiorului. Indicatoarele de bord sunt împrumutate de la Discovery 3, iar pentru iluminarea lor este folosită tehnologia cu leduri, tehnologie care provine de la acelaşi Discovery 3.

Evident că şi inima acestui gigant în materie de off-road a fost modificată şi actualizată. Este vorba de un motor nou de 2,4 litri diesel, care beneficiază de tehnologia common-rail. Cuplul motor dezvoltat de acest nou propulsor (360 Nm) este superior motorului actual, iar maximum de putere este 122 CP. Acest motor este cuplat la o cutie de viteze mecanică cu şase rapoarte, modificate pentru a oferi maximum din capacităţile motorului, indiferent dacă se rulează în teren accidentat sau pe şosea.

Şasiul este disponibil în trei variante de ampatament, în total ajungându-se până la 14 stiluri de caroserii, de la pick-up până la soft top sau station wagon cu spaţiu pentru şapte pasageri. De-a lungul celor 58 de ani de existenţă, s-au vândut în jur de 1,9 milioane de exemplare Defender, suficient de multe pentru a crea un fenomen care nu poate să dispară.

Citește și...


Comentarii
Inchide