Nissan 370Z e aici!

Autor: Silviu Draganescu 20 nov. 2008 Prezentări

Forme compacteDespre modul în care arată noul 370Z nu mai are rost să comentăm. Ţin doar să atrag atenţia asupra formelor asemănătoare ale blocurilor faţă şi spate. Ce nu vă puteţi da seama cu precizie din pozele prezentate sunt dimensiunile noului model. Nissan 370Z nu se încadrează în normalitate. Aşadar nu creşte în dimensiuni, nu rămâne la fel, ci scade.

Ampatamentul e mai mic cu aproape 10 centrimetri, lucrul acesta fiind realizat prin poziţionarea roţilor din spate mai în faţă, iar lungimea totală a scăzut şi ea cu 5 cm, în timp ce înălţimea este şi ea mai mică decât aceea a modelului 350Z cu un cm. Un singur lucru a crescut, şi anume lăţimea, cu 5 cm.

Interior tipic NissanIar dimensiunile crescute împreună cu utilizarea unor materiale foarte uşoare precum aluminiul au dus la scăderea greutăţii. În total masa maşinii este cu 46 de kilograme mai mică, în timp ce rezistenţa la torsiune a crescut cu 30%. Aşadar, greutate mai mică, dimensiuni compacte, rezistenţă mai mare, deja avem premisele unui automobil performant.

Cât de performant, nu ştim încă, Nissan nu a dorit să ne informeze. Dar ştim ce motor va avea: un V6 de 3,7 litri şi 332 CP la 7000 rpm combinat cu o transmisie automată cu 7 trepte sau una manuală cu 6, ce dispune în premieră mondială de un software de management al turaţiei motorului atunci când retrogradezi, pentru a avea cele mai bune performanţe. În ciuda faptului că avem un propulsor mai puternic, masa mai redusă ajută şi la scădere consumului, nesemnificativ totuşi.

Vor fi disponibile două versiuni, 370Z şi 370Z Touring, cu preţuri de pornire în SUA de la 30.000 de dolari. Iar vânzările încep din ianurie anul viitor.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide