Premiera  Nissan X-Trail facelift 2010 - oficial

Cu ocazia Salonului Auto Paris 2010, vom avea ocazia să vedem pe viu upgrade-ul lui Nissan X-Trail, care primeşte un mic facelift.

Nissan X-Trail facelift 2010 - oficial Nissan X-Trail facelift 2010 - oficial

Despre Nissan X-Trail putem spune că s-a remarcat printre SUV-urile din categoria sa în primul rând prin pedigree-ul cunoscutelor offroadere japoneze. Deşi pare un SUV doar cu bune valenţe familiale, X-Trail a demonstrat că nu este străin de performanţele offroad.

Însă apariţia fratelui Qashqai l-a aruncat într-un fel pe X-Trail într-un colţ de umbră, plasarea între mai marele Pathfinder şi vărul emancipat al lui Duster nefiind percepută corect de clienţi. Iată de ce X-Trail revine sub lumina reflectoarelor datorită faceliftului din acest an.

Nissan X-Trail facelift 2010 nu se diferentiaza major de modelul anterior

Cine se aşteaptă la o schimbare serioasă de imagine, se înşeală, deoarece, la nivel estetic, X-Trail facelift este doar puţin mai rafinat: spoilerul frontal este mai rotunjit, grila este puţin mai bine evidenţiată (a la Patrol), iar farurile, deşi îşi păstrează forma generală, suferă mici modificări de design (plasarea în partea inferioară a micilor proiectoare circulare), având acum dreptul şi la lumini de tip LED.

În spate este aplicat acelaşi principiu: blocurile optice nu îşi schimbă forma generală, dar amenajarea interioară a luminilor este alta, fiind adoptată, de asemenea, ideea LED-urilor. Lateralul maşinii nu relevă alte surprize decât adoptarea unor jante cu un design nou, de până la 17 inch, în timp ce paleta de culori pentru vopseaua caroseriei este şi ea îmbogăţită cu noi nuanţe.

Mai mult accent pe detaliu in interiorul lui Nissan X-Trail facelift

Deşi puţine lucruri puteau fi reproşate interiorului maşinii, inginerii Nissan s-au ocupat şi de acest aspect. Astfel, X-Trail beneficiază acum de o creştere generală calitativă, cu o mai mare atenţie la detalii. Ca design, sunt schimbate doar puţine lucruri în cazul indicatoarelor de bord şi a unor butoane de pe consola centrală. Per total, însă, X-Trail rămâne aceeaşi maşină spaţioasă şi ergonomică.

Marile schimbări se remarcă sub capotă, unde versiunea cea mai puternică a dieselului 2.0 dCi este acum compatibilă cu normele de poluare Euro 6. De asemenea, opţional se poate comanda acum şi o cutie de viteze automată cu şase trepte, dar şi un sistem de asistenţă la coborârea pantelor, Advanced Hill Descent Control.

De acum, există şi o versiune de bază doar cu tracţiune faţă, echipată cu motorul pe benzină de 2,0 litri, dedicată celor care nu au nevoie de un căţărător în situaţii grele de teren, ci doar de un SUV spaţios şi rentabil. Cât de rentabil, vom afla la Salonul Auto Paris 2010, când vor fi comunicate noile preţuri şi nivelurile de echipare pentru faceliftul lui Nissan X-Trail.

Motorul de top 2.0 dCi al lui Nissan X-Trail este acum compatibil Euro 6

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.