Noua Mazda BT-50 - imagini şi detalii oficiale

Cu ocazia Salonului Auto din Sydney, Australia, japonezii au lansat în premieră mondială noua generaţie a pick-up-ului Mazda BT-50. Iată primele imagini şi informaţii oficiale.

Se pare că schiţele-teasing cu Mazda BT-50 nu au fost aşa departe de realitate cum ne-am fi aşteptat, noua generaţie a pick-up-ului japonezilor venind cu un stil foarte proaspăt şi autointitulându-se ALV: adică "Active Lifestyle Vehicle". Deci nu un simplu pick-up.

Noua generatie Mazda BT-50 se autointituleaza ALV: Active Lifestyle Vehicle

Dacă actuala generaţie nu poate ascunde, în ciuda faceliftului de acum 2 ani, că e un pick-up mai mult utilitar decât lifestyle, noua generaţie vrea să schimbe această percepţie, în primul rând printr-un design cu multe linii curbe, specifice actualei game de berline Mazda.

Deşi designerii afirmă că Mazda BT-50 are un look de "bestie sofisticată", amestecul gabaritului cu o geometrie simplă, specifică unei utilitare de tip pick-up, cu liniile rotunjite ale blocurilor optice şi bosajelor roţilor cu siguranţă va naşte controverse.

Farurile sunt ascuţite, iar grila preia forma pentagonală deja cunoscută, per total botul maşinii arătând impunător, puternic şi oarecum elegant - cel puţin cunoscătorilor mărcii le va aminti de Mazda CX-7. Interesantă modalitatea în care spoilerul frontal este decupat, într-un "V" larg, la bază având un ornament cromat. Cu siguranţă, noua Mazda BT-50 nu va trece neobservată.

Mazda BT-50 incearca sa se departeze de la look-ul mai utilitar al pick-up-urilor obisnuite

În spate, lucrurile sunt ceva mai calme, deşi blocurile optice preiau ideea sticlei alb-mat, idee folosită şi la Mazda3 sau Mazda6 - din spate, BT-50 are un aspect felin, chiar dacă bena îţi cam taie brusc imaginaţia şi te face să înţelegi din secunda a doua că ai în faţă o maşină, până la urmă, utilitară.

În ce priveşte partea laterală a maşinii, nu prea avem surprize, portierele fiind de mari dimensiuni, la fel şi geamurile. Doar bosajele roţilor par mult mai mari decât jantele şi dau impresia că s-ar potrivi mai bine unor roţi de cel puţin 22".

Interiorul noii Mazda BT-50 are un design modern si sofisticat

Interiorul noii generaţii Mazda BT-50, însă, va fi pe gustul oricui vrea să conducă un automobil modern, fiind departe de caracterul spartan şi prea îndreptat spre utilitate al unui pick-up obişnuit.

Şoferul are la dispoziţie un tablou de bord sofisticat, ceasurile de bord fiind integrate într-un mod demn de un concept-car. Volanul este, de asemenea, foarte stilat, fiind mai potrivit unei limuzine decât unei maşini utilitare.

Consola centrală este pur şi simplu modernă, fiind aproape burduşită de butoane şi comenzi, cu o împărţire logică - cel mai probabil, în imagini este prezentată versiunea de top de echipare. Care beneficiază şi de un ecran în partea superioară a consolei, ceva cam mic pentru standardele actuale într-o maşină modernă.

Nivelul calitatii in habitaclul noii Mazda BT-50 pare unul foarte bun

După cum se poate observa din imagini, nivelul calităţii materialelor şi al finisării este unul foarte bun, în timp ce scaunele au o conformaţie destul de sportivă , iar spaţiile de depozitare par suficient de generoase. Per total, am putea spune că ambianţa interioară combină destul de reuşit impresia de berlină cu pretenţii şi ergonomia comenzilor.

Urmează ca, o dată cu aducerea maşinii în Europa, să aflăm mai multe detalii despre motorizări, niveluri de echipare şi date tehnice.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.