Noul Volkswagen Caddy în primele imagini

Dacă vă aşteptaţi ca noul Volkswagen Caddy să arate altfel înseamnă că în ultimii doi ani aţi trăit izolaţi total de fenomenul auto.

Noul Volkswagen Caddy în primele imagini Noul Volkswagen Caddy în primele imagini

Era de aşteptat ca şi noul Volkswagen Caddy să se înscrie tot pe direcţia de design iniţiată la Salonul de la Paris din 2008 de Volkswagen Golf 6. Şi chiar arată foarte bine acest nou/facelift Volkswagen Caddy, având un design fără îndoială mai plăcut ochiului şi mai elegant decât cel precedent, dacă putem spune asta despre un vehicul în genere comercial. Dar, parcă de dragul diversităţii, ne-am dori ca Volkswagen - şi în general industria auto - să nu adopte credo-ul industriei muzicale româneşti din ultima vreme, în care se găseşte o linie melodică şi se exploatează până la epuizare. Mai lipseşte doar Crafter din noua poză de familie - tare curioşi am fi cum ar putea arăta - şi noul limbaj va deveni omniprezent în gamă.

Deşi observând evoluţia ultimelor Volkswagen suntem confuzi în a numi un VW nou, sau facelift. În acest caz nemţii spun că nu este un model nou, ci este un facelift, deşi unul destul de pronunţat şi care aduce chiar foarte multe îmbunătăţiri tehnice. Trecând peste această paralelă, VW Caddy, cel puţin în versiunea Life, se prezintă cu un habitaclu mai primitor, migrând uşor spre zona lui Volkswagen Touran. Se observă accentele sportive ale noului volan şi unitatea multimedia cu ecran tactil de pe coloana centrală, pus noile ceasuri de bord.

Motorizările sunt complet remaniate, cele 6 propulsoare mizând toate pe cartea consumului mic. Astfel avem două motoare BlueMotion TDI ce dezvoltă 75 şi102 CP, dar şi alte două TDI-uri ceva mai puternice care se prezntă cu 110 şi 140 CP. Toate vin cu tehnologia common rail şi filtru de particule, aliniindu-se la norma de poluare EURO5. Mai există şi două opţiuni TSI de 1.2 litri, ce dezvoltă 86 şi 105 CP. În plus cutia DSG (cu 6 sau 7 rapoarte) figurează ca opţional, Caddy fiind singurul vehicul din acest segment disponibil cu o asemenea transmisie. Hill-Start Assist şi 4 Motion sunt alte particularităţi care fac din acest model un cărăuş uşor şi plăcut de condus.

Vânzările în Germania pentru noul Caddy vor începe în Germania în septembrie, iar preţul de pornire va fi de 13.595 euro fără taxe. VW Caddy va putea fi văzut în premieră la Salonul Auto de la Paris 2010.

Volkswagen Caddy interior

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.