Preview Detroit 2010: Lancia Delta cu siglă... Chrysler

Iată şi primul fruct al cooperării Fiat - Chrysler: la Salonul Auto Detroit 2010, în standul Chrysler a putut fi admirat modelul Chrysler Delta. Sau ceva de genul ăsta...

Preview Detroit 2010: Lancia Delta cu siglă... Chrysler Preview Detroit 2010: Lancia Delta cu siglă... Chrysler

Lancia ChryslerDe fapt, maşina nu are nici o denumire, logo-ul "Delta" dispărând de pe hayon, la fel ca şi "D"-ul stilizat de pe montantul central. În schimb, grila frontală nu mai are linii verticale, ci orizontale, în spiritul Chrysler. Iar siglele Lancia au fost înlocuite, bineînţeles, cu sigle Chrysler, atât pe caroserie, cât şi pe jante.

În rest, nici o altă modificare, cel puţin în ceea ce priveşte exteriorul. Iar lipsa denumirii maşinii se explică prin faptul că avem de a face cu un... concept. Şi asta deoarece Sergio Marcionne, şeful Fiat şi Chrysler, vrea doar să ia pulsul publicului la Detroit 2010, în funcţie de feedback-ul primit urmând a da undă verde comercializării modelelor Lancia cu badge Chrysler pe piaţa nord-americană începând din 2012.

Avem un pont pentru denumirea maşinii: având în vedere că actorul Richard Gere apare în spoturile publicitare cu Lancia Delta, noul model s-ar putea numi Chrysler Gere. Sau nu?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.