Exclusiv  Renault Megane 3 - Primele poze oficiale

Renault a dat publicităţii azi toate detaliile legate de a treia generaţie a compactei Megane. Surprizele sunt puţine.

Interior de Laguna 3Sunt puţine pentru cititorii Promtoor.ro, pentru că noul Megane 3 are slabe şanse să ne surprindă după ce v-am ţinut la curent cu toate noutăţile legate de acest model apărute în ultimul an. Şi care acum se confirmă. Noul Megane 3 este al 15-lea model din programul Renault Commitmen 2009 şi fără îndoială cel mai important din gama constructorului francez.

Asta din simplul motiv că Megane este cel mai vândut model Renault iar de noua generaţie depinde foarte mult viitorul constructorului francez. Iar acest lucru se vede şi cele peste 1,8 miliarde de euro investiţie totală aferente noului proiect. Ce a ieşit vedeţi în pozele alăturate şi citiţi în rândurile care urmează. Designul noului Renault Megane 3 este inspirat direct din conceptul omonim prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt , anul trecut, dar ceva ne face să credem că versiunea coupe va avea şi mai multe în comun cu acesta. Versiune coupe ce poate fi admirată în articolul cu pozele spion.

Ceasuri de bord moderneOficialii francezi afirmă că au creat noul Megane 3 cu dorinţa de a exprima robusteţe şi calitate prin liniile sale, accentul pe aceste proprietăţii fiind semnificativ, la fel ca în cazul Laguna 3. Interiorul a fost preluat în mare parte de la sora de clasă medie, cu materiale identice şi mici modificări de aşezare. Ceea ce nu este neaparat un lucru rău. Calitatea din clasa medie pe un model compact este un mare plus. Cu ce se deosebeşte noul Megane de Laguna este modul în care sunt realizate în principal ceasurile de bord, cu prezenţa în premieră a unor afisaje digitale, care afişează informaţii legate de viteză, temperatura lichidului de răcire, nivelul carburantului şi uşile deschise. Alături de acestea se afla un turometru analogic, integrat într-un mod fericit.

Aerul condiţionat este standard iar opţional exista o climatizare automată cu două zone. În ceea ce priveşte dotările, Megane 3 nu se mai ridică la nivelul lui Megane 2, care la vremea lui a venit cu numeroase inovaţii pentru clasa din care făcea parte. Acum nu avem nimic important de sesizat, doar senzorii obişnuiţi de ploaie, de lumină, cei aflaţă în pneuri. Cartela de pornire a rămas, la fel şi spaţiile de depozitare din podea, însă frâna de tip manşă de avion a fost înlocuită de una clasică la versiunile ieftine şi de una automată pentru maşinile mai scumpe. Renault se laudă în schimb cu două tipuri de sisteme de navigaţie, dintre care unul Carminat 3D, capabil de redare mp3 şi conectare la Ipod, ce poate fi utilizat prin intermediul satelitului de comandă situat în spatele volanului.

Sistemul de cruise control se anunţă a fi unul foarte intuitiv prin modul în care interacţionează cu şoferul în timp ce scaunele noi asigură un confort excelent la durm lung. Sistemul audio poart[ marcă Arkamys şi asigură un sunet tridimensional de o calitate crescută. Dimensiunile interioare au fost majoritate graţie lungimii de 4,3 metri şi a ampatamentului de 2,64 metri. Iar volumul portbagajului a ajuns acum printre primele din clasă cu 405 litri.

Citeşte alte subiecte hot despre Renault Megane 3
Renault Megane e campion la vânzări
Renault Megane 3 RS - a treia bombă
Renault Megane - primele informaţii

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.