Subaru Impreza – 3 noi versiuni performante

Autor: Cosmin Iordache 22 iul. 2008 Prezentări

Subaru WRX STI 380SCele trei noi derivate Subaru WRX sunt STI 380S, WRX-S şi WRX STI 330S şi pot fi admirate în această perioadă la Salonul Auto de la Londra. După cum puteţi anticipa, versiunile performante sunt destinate doar britanicilor, fiind dezvoltate împreună cu tunerul de casă Prodrive.

Cel mai spectaculos concept este Subaru STI 380S, după cum vă imaginaţi, cifrele din titulatură simbolizează puterea dezvoltată de 380S. Plusul de putere a fost obţinut printr-o reconstrucţie aproape totală a motorului, modificarea evacuărilor, iar manevrabilitatea superioară provine de la suspensia îmbunătăţită şi body kitul special dezvoltat pentru concept. În funcţie de răspunsul publicului la Salon, acest model ar putea intra în producţia de serie ca ediţie limitată.

Subaru WRX STI 330SAl doilea model poartă codul Subaru WRX STI330S şi, la fel ca şi în cazul primului, cifrele semnifică pragul de putere spre care tinde modelul. Modificările în cazul acestuia sunt mai puţine, dar modelul este cu 0,4 secunde mai rapid decât STI-ul standard, atingând 100 km/h în doar 4,4 secunde. Viteza maximă rămâne însă de 245 km/h la fel ca în varianta standard.

Cel de-al treilea exponat special este Subaru WRX-S, o realizare cu mai puţin cai, decât STI-urile enumerate mai sus, dar la care s-a adus o contribuţie importantă privind îmbunătăţirea performanţelor: 252 CP obţinuţi din boxer-ul de pe WRX, ceea ce s-ar traduce în 5,5 secunde până la 100 km/h şi viteză maximă de 220 km/h.

Toate modelele poartă semnătura Prodrive şi includ recalibrarea ECU şi modificarea evacuării. Schimbările vizuale constau în jante de aliaj GT1, grile noi, eleroane, difuzoare de aer. Cei de la Subaru nu şi-au manifestat deocamdată intenţia de a comercializa aceste versiuni şi în afara Regatului, dar este de aşteptat să ajungă şi pe restul pieţelor.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide