Volkswagen Golf Variant

Autor: Andrei Nan acum 13 ani Prezentari

Partea frontală a noului Golf se distinge prin grila cromată, aceasta fiind întâlnită şi la recent lansatul Jetta. Spoilerul de dimensiuni generoase şi blocurile optice cu geam clar aduc un aer agresiv, chiar sportiv maşinii de familie, fiind în ton cu imaginea de marcă.

Lunginea de 4,57 de metri duce noul Golf Variant spre clasa superioară a familistelor, situându-l astfel într-o zonă „necartografiată” a sistemului, şi aşa foarte complex, a poziţionării maşinilor în clase. Compacta nu prea este compactă, lungimea maşinii este foarte apropiată de cea a lui Skoda Octavia Combi şi la fel de mare ca a generaţiei anterioare a Passatului Variant. Totuşi, Golf Variant rămâne o compactă, fiind derivată din Golf, etalonul acestei clase.

Profilul poate fi foarte uşor confundat cu cel al fratelui mai mare Passat Variant din punct de vedere vizual, singura diferenţă fiind rama geamului din spate, care la Golf Variant este din sticlă securizată. Spatele este proiectat pentru a oferi un acces cât mai bun la zona de încărcare a portbagajului. Cei aproape 1.500 de litri ai portbagajului sunt suficienţi pentru bagajele unei familii numeroase.

Spaţiul interior al noului Golf Variant a fost creat pentru un nivel ridicat al confortului şi al securităţii, potrivit pentru călătoriile lungi şi dese. Indiferent de nivelul de echipare ales, nemţoaica este dotată standard cu şase airbag-uri, sistem de control al stabilităţii (ESP), sistem de prindere Isofix pentru scaun copil, climatizare automată bi-zonă, MP3 player şi computer de bord.

Toate acestea demonstrază că, într-adevăr, generaţia cu numărul trei a lui Golf Variant este construită pentru şi în jurul familei. Opţional se poate comanda acoperiş panoramic, cu suprafaţă de apoape un metru şi jumătate, precum şi faruri cu xenon, pentru a enumera doar câteva dintre elementele care dau personalitate maşinii.

Oferta morizărilor începe cu „micuţul musculos” pe benzină, de 1,4 litri TSI şi 140 CP, care în variantă dopată oferă un plus de 30 CP. În domeniul diesel ni se oferă TDI-ul de doi litri cu ai săi 140 CP, dar compromisul cel mai bun, mai ales pentru români, este propulsorul de 1,9 litri TDI şi 105 CP.

Constructor german a dat deja undă verde pentru precomenzi în Germania, aceasta fiind prima ţară în care Golf Variant va fi pus în vânzare începând cu 1 iunie. Restul pieţelor de desfacere vor urma în tranşe, ţinnd de zonă şi de numărul de unităţi prognozate.

Citește și...


Comentarii
Inchide