Ferrari California by Novitec Rosso

Autor: Cosmin Iordache 09 dec. 2009 Tuning auto

Ferrari
California este momentan cel mai accesibil vis Ferrari (chiar dacă
pentru un public extins doar marginal). Dar să presupunem că ţi-ai
luat Ferrari California şi constaţi că rivalul tău şi-a cumpărat şi
el la fel, ce poţi face? Simplu, îl personalizezi. O opţiune o
oferă cei de la Novitec Rosso, care nu exagerează prea mult
cu „briz briz”-urile estetice şi lucrează mai mult la partea
tehnică.

Dar trebuie să menţionăm şi modificările de natură estetică,
pentru că ele există. Se poate observa în partea frontală o
extensie subtilă a spoilerului, mai mult din raţionamente
aerodinamice decât estetice, prelungirea pragurilor şi în spate,
cel mai evident, sare în ochii difuzorul. Aerodinamica este pusă în
valoare şi de un mic eleron arcuit cât să nu strice armonia
liniilor Ferrari. Trebuie menţionat că toate adaosurile pe care
le-am trecut până acum în revistă sunt confecţionate din fibră de
carbon.
În plus se pot observa jantele custom made, cu
dimensiunea de 21 pe faţă şi 22 pe spate, care împreună cu
difuzorul de aer sunt elementul cel mai diferenţiator.

Să trecem la cele tehnice acum. Novitec a înlocuit suspensia
standard cu una adaptabilă, care în mod normal coboară garda cu 35
mm, dar pentru a nu întâmpina probleme la obstacolele rutiere prin
apăsarea unui buton flexează cu 40 mm. Revenirea în poziţia fandat
se face la depăşirea vitezei de 80 km/h. La motor tunerul
italian a crescut puterea motorului V8 de 4.3 litri cu 40 CP,
ajungându-se la cifra rotundă de 500 CP
. Şi cuplu
beneficiază de creştere, ajungând de la 485 Nm la 518 Nm.
Îmbunătăţirea caracteristicilor tehnice a fost obţinută prin
remapare, care a avut ca efect implict creşterea plajei de turaţie
la 8.300 rpm. Novitec nu face însă previziuni despre cifrele
dinamice şi nici în privinţa preţurilor

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide