Hofelle Design creează Volkswagen Touareg Royal GT 470

Cei care doresc un Volkswagen Touareg care să arate mai sportiv pot apela la specialistul Hofelle Design, care şi-a pus amprenta asupra SUV-ului german, rezulatul fiind denumit Touareg Royal GT 470.

Hofelle Design creează Volkswagen Touareg Royal GT 470 Hofelle Design creează Volkswagen Touareg Royal GT 470

Noul Volkswagen Touareg este un SUV sobru, dar şi destul de dinamic. Nu suficient pentru majoritatea tunerilor, după cum este şi cazul lui Hofelle Design, care a conceput un program amplu de personalizare a exteriorului maşinii, dar a intervenit şi asupra mecanicii.

Pachetul Royal GT 470 de pe Volkswagen Touareg schimbă destul de mult aspectul maşinii. Tunerul german a modificat destul de mult pachetul de uzină R-Line, partea inferioară a spoilerului având alte proiectoare de ceaţă, iar grila frontală renunţă la cele două baghete cromate şi la sigla Volkswagen, acestea fiind înlocuite de logo-ul Hofelle şi de două benzi în culoarea caroseriei. Mai adăugăm umflătura de pe capotă şi Touareg începe să arate mai nervos.

Partea laterală este dominată atât de un set de jante speciale, de până la 22 inch, dar şi de praguri şi bosaje mai proeminente. Atât în faţă, cât şi în spate, arcele roţilor includ şi fante de aerisire / evacuare a aerului, per total maşina fiind mai lată cu câţiva centimetri. Garda la sol poate fi coborâtă cu 40 mm, graţie unui modul special pentru suspensia pneumatică.

Spatele este dominat de cele două perechi de evacuări ovale întrepătrunse, în timp ce difuzorul negru nu e aşa de proeminent cum ne-am aştepta. Pe hayon regăsim un mic eleron, iar sigla Volkswagen a fost înlocuită, şi în acest caz, cu una Hofelle, la baza lunetei.

Interiorul a fost garnisit cu o combinaţie de piele alb cu negru, majoritatea detaliilor fiind dotate cu ornamente din aluminiu. Consola centrală este dominată de un imens ecran tactil, pentru instalaţia de navigaţie şi multimedia, iar în dreptul pasagerului regăsim logo-ul "Hofelle".

Din punct de vedere tehnic, Hofelle a intervenit asupra motorului 3.0 V6 TDI, a cărui putere creşte de la 240 CP la 275 CP, în timp ce cuplul motor maxim ajunge de la 500 Nm la 580 Nm. Prin urmare, demarajul 0-100 km/h se realizează acum în 6,9 secunde (mai bine cu o secundă faţă de versiunea normală), iar viteza maximă se cifrează la 229 km/h.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.