Maserati MC12 by EDO – al treilea!

Autor: Dan Vache acum 12 ani Tuning auto

Primul Maserati MC12 EDO era o adevărată bestie, care se lăuda cu 800 CP, în timp ce al doilea era bestial mai mult datorită culorii orange şi a sunetului evacuării, deoarece puterea era aceeaşi cu a modelului ediţie specială Maserati MC12 Corsa, adică 755 CP.

Al treilea MC12 de la EDONoua maşină continuă trendul descendent, deoarece motorul V12 scoate "doar" 700 CP la 8.200 rpm, ceea ce înseamnă un raport de 116,7 CP/litru, iar cuplul motor atinge 715 Nm la 5.800 rpm. Valori care, totuşi, îi conferă maşinii o viteză maximă onorabilă: peste 370 km/h. Acceleraţiile sunt sensibil inferioare primului Maserati MC12 EDO:
0-100 kmh în 3,5 s (faţă de 3,2 s)
0-200 km/h în 9,5 s (faţă de 9 s)
0-300 km/h în 22 s (faţă de 19 s)

Modificări multipleŞi atunci, ce este interesant la al treilea exemplar Maserati MC12 tunat de EDO Competition?

În primul rând, faţă de un Maserati MC12 de serie, motorul este upgradat cu 70 CP, datorită câtorva modificări esenţiale: evacuare preluată de la Ferrari FXX, convertor catalitic fără turbulenţe hidrodinamice, sistem modificat de admisie, filtre de aer de capacitate mărită, fante de aer din fibră de carbon, ca pe Maserati MC12 Corsa, precum şi recalibrarea computerului central.

Sportivitate şi luxAlte lucruri demn de menţionat sunt sistemul de frânare de înaltă performanţă, cu discuri ceramice de 396 mm în faţă şi 360 mm în spate; suspensia sport, adaptată de pe modelul de curse Maserati MC12 FIA GT; eleron ajustabil, cu un design nou; jante speciale din aliaj uşor, încălţate cu pneuri Michelin (265/33 ZR 19 în faţă şi 335/30 ZR 20 în spate). De asemenea, masa a fost redusă cu 100 kg, iar sunetul evacuărilor poate fi ajustat de la un buton din bord.



Comentarii
Inchide