BMW K1600GT – vârful tehnologiei bavareze

Autor: Constantin Ciobanu acum 10 ani Știri

Acum se cunoaşte şi numele motocicletei care va fi
animată de acest propulsor cu şase cilindri în linie. Va fi un
BMW K1600GT/ GTL. Propulsorul de 1.649 cmc
va dezvolta 160 CP la 7.500 rpm şi 175 Nm la 5.000 rpm. 70% din
valoarea cuplului motor va fi disponibilă de la 1.500 rpm
.
Motocicleta va fi un cocktail de sisteme electronice, dar nu toate
se vor regăsi în dotarea de serie.

Este vorba despre control al acceleraţiei „ride by wire” cu trei
programe – Rain, Road şi Dynamic. Va fi disponibilă şi controlul
tracţiunii, ABS şi ajustarea electronică a suspensiei – ESA II. Dar
probabil una dintre cele mai apreciate inovaţii va opţiunea
farurilor adaptative – o premieră în lumea moto.

Acest sistem va regla pata de lumină a farurilor în funcţie de
încărcarea motociletei, de tangajul acesteia pe acceleraţie sau
frănare şi în funcţie de înclinarea motocicletei pe viraje. Pentru
a înţelege cum funcţionează BMW Adaptive Headlight
la motociclete urmăriţi filmuleţul din galerie.



Comentarii
Inchide