Suzuki GSX650F

Suzuki Katana e un nume care deşi nu s-a impus pe circuite şi-a făcut propria istorie pe şoselele lumii. Din anii '70 şi până acum câţiva ani GSXF-urile au fost unele dintre cele mai apreciate motociclete bune la toate.

Suzuki GSX650F Suzuki GSX650F
Suzuki încearcă să reînnoade tradiţia printr-un nou model. Ei, nu chiar nou, pentru că sub hainele noi inspirate din designul surorilor supersportive se acunde nimic altceva decât Banditul de 656 cmc. Motorul cvadricilindric răcit cu lichid este găzduit în acelaşi cadru dublu leagăn din oţel ca şi la renumitul naked.

Deşi a căpătat un carenaj integral, GSX650F nu a pus nici un kilogram în plus, fiind la fel de uşor ca şi Bandit-ul: 215 kg la gol. La capitolul design, GSXF-ul se aproprie de Gixxere însă pe ici pe colo se mai vede câte o asemănare cu rusticul GS 500F.

Doar o altă pălărie? Poate, dar dacă ne uităm la succesul pe care îl are Kawasaki ER6-F (un alt naked îmbrăcat complet) atât prin Europa cât şi dincolo de ocean... A, şi nici versiunea carenată a venerabilului GS 500 nu stă prea rău în statisticile de vânzâri.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.