Honda CB 600F Hornet - test în RO

Pe final de sezon, am descoperit o motocicletă interesantă, la un preţ interesant. Numele ei este unul foarte cunoscut în lumea pe două roţi: Honda Hornet. O legendă vie, care mi-a rezervat multe surprize. Unele foarte mari.

Honda CB 600F Hornet - test în RO Honda CB 600F Hornet - test în RO

Viespe modernaVechiul Hornet se distingea datorită farului său rotund şi a evacuării generoase, plasate în dreapta "cozii". O imagine puternică, frumoasă, amintind întrucâtva de Mad Max prin puritatea tehnică pe care o degaja.

Noul Hornet este total altceva, iar acum pot afirma că arată, într-adevărt, ca o "viespe" (traducerea lui "hornet" din engleză). Partea frontală îl transformă într-o maşinărie high-tech, farul renunţând la stilul clasic şi devenind un bloc optic angular şi profilat aerodinamic. Evacuarea a rămas destul de generos dimensionată, dar a coborât în partea inferioară şi are o formă triunghiulară a secţiunii.

Coada vechiului Hornet era masivă, cu o şa clasică, continuată de un rezervor tot masiv, care trona desupra unui propulsor expus vederii într-un mod plăcut.

Senzatie de fortaNoul Hornet are o coadă mai graţioasă, din spate fiind la fel de uşor să faci comparaţia cu o viespe. Şaua este parcă mai mică şi mai sportivă, iar rezervorul este foarte sculptat. Propulsorul are acum o culoare negru mat, nemaifiind argintiu, iar galeriile de evacuare sunt strânse într-un mod mai metodic - per total, feelingul acela de tehnică dezgolită nu mai este pregnant ca la vechiul Hornet.

Să nu uităm de nişte detalii precum oglinzile rotunde şi cromate, înlocuite de unele pragmatice, sau indicatoarele de bord clasice, înlocuite de asemenea de un bloc de informaţii modern, cu afişaj digital.

În final, noua generaţie Honda Hornet arată foarte adaptată vremurilor moderne, dar, sincer, parcă nu mai este top-of-mind în domeniul nakedurilor, aşa cum se întâmpla cu generaţia precedentă. Sau poate sunt eu prea melancolic?

Nici în comparaţie cu nakedurile actuale, Honda Hornet nu se detaşează clar din punct de vedere al aspectului, intrând în concurenţă acerbă cu modele precum Kawasaki Z 750, Suzuki GSR 600 sau Yamaha XJ6, toate nakeduri evoluate în partitură high-tech. E clar, segmentul naked nu mai e ce a fost, transformându-se parcă peste noapte într-un club transformers, în principal pe gustul clientelei puţin peste 20 de ani..

Dar cum e să stai călare pe noua Honda Hornet?

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.