1.000 de Citroen DS3 în doar 24 de ore!

Cei de la Citroen s-au gândit să apeleze la internet pentru a vinde primele 1.000 de exemplare din noul Citroen DS3. Iar soluţia aleasă s-a dovedit una de succes.

1.000 de Citroen DS3 în doar 24 de ore! 1.000 de Citroen DS3 în doar 24 de ore!

Departamentul de marketing al francezilor a pregătit o campanie online, prin care primele 1.000 de exemplare din noul Citroen DS3 urmau să fie achiziţionate prin comenzi pe internet. Campania s-a desfăşurat în 10 ţări, iar maşinile au fost cumpărate în decurs de... numai 24 de ore. Mai mult, 500 dintre maşini au fost comandate ferm în doar o oră de la demararea campaniei.

Un succes fulger pentru un model în care Citroen îşi pune mari speranţe că va readuce marca franceză în domeniul premium. De altfel, primul model care a purtat indicativul DS, în 1955, a înregistrat, de asemenea, un interes foarte mare: în prima oră de la lansare a înregistrat 800 de comenzi.

Aşadar, DS se reîntoarce pe cai mari. Cel puţin acum, cu ocazia lansării la Frankfurt 2009.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.