10 super maşini care nu au prins linia de producţie. GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 07 ian. 2016 Știri auto

 

 

Site-ul roadandtrack.com ne prezintă 10 super maşini care, deşi arată uimitor, iar performanţele motoarelor sunt incontestabile, nu au prins niciodată producţia de serie. Motivele sunt variate, cert este că unele dintre aceste modele ar fi putut face istorie dacă proiectele ar fi depăşit faza de concept.

Honda HSV-010

La sfârşitul anilor 2000 HSV-010 se aştepta să întreacă modelul NSX, dar recesiunea a lovit atât de tare Honda încât fabricarea unei astfel de maşini a fost imediat anulată.

Citeşte şi Cum vei putea cere restituirea vechii taxe auto, fără proces. Descarcă aici formularul 

Citeşte şi „Dacia este un Lidl al maşinilor”

Citeşte şi Cum să-ţi dezabureşti cel mai rapid parbrizul – Metoda NASA

 

Lamborghini Cala

Înainte de Gallardo, Lamborghini s-a gândit la construirea unei maşini mai mici cu motor V10. Această maşină a fost Cala, dar nu a reuşit să ajungă în faza de producţie, deşi jurnaliştii din domeniul auto îi dădeau destule şanse.

Citeşte şi FOTO. Cum încearcă un şofer să-şi vândă Loganul galben care ”nu a fost taxi”

Citeşte şi Au crezut c-au scăpat de dracu şi au dat de tac-su’!

Mercedes-Benz C111

De-a lungul timpului Mercedes a experimentat mai multe maşini dotate cu motor rotativ. Aşa a fost şi în cazul acestui Mercedes-Benz C111. L-au testat, l-au fotografiat dar nu l-au scos niciodată la vânzare.

TVR Cerbera Speed 12

Conceput atât ca maşină pentru şoselele normale, cât şi ca maşină de curse, Speed 12 avea un motor V12 de 7,7 litri, iar producţia pe scară largă a fost anulată din cauza schimbării reglementărilor din cursele GT1, dar şi pentru că erau mult prea greu de condus.

Citeşte şi VIDEO. Obişnuieşti să nu-ţi cureţi zăpada de pe acoperişul maşinii? Iată ce se poate întâmpla

Citeşte şi VIDEO – Un derivat de Duster i-a impresionat pe britanici

Volkswagen W12

W12 părea gata de producţie, acesta fiind testată pe pistele de la Nardo unde a stabilit chiar şi nişte recorduri. Se preconiză că mulţi vor cumpăra acest model, dar VW a decis să nu continue proiectul. În schimb, împreună cu alte concepte de la Bentley şi Audi, a servit ca sursă de inspiraţie pentru Bugatti Veyron.

Lotus Esprit

Cu supercarul Esprit Lotus a încercat în 2010 să ”rupă gura târgului”, cum se spune. Urma să debuteze doi ani mai târziu, dar după amânări repetate în cele din urmă proiectul a fost abandonat.

Citeşte şi Ai maşină diesel? Iată 10 lucruri DE ŢINUT MINTE iarna

Citeşte şi Cele 10 greşeli ale Poliţiei Rutiere care duc la haosul de pe şosele

Jaguar C-X75

Maşina avea performaţe notabile atât din punct de vedere al designului, cât şi ale motorizării, dar cei de la Jaguar şi-au dat seama că nu există o piaţă suficient de mare unde să-şi vândă modelele C-X75, aşa că renunţat la producţa de serie. 

Cadillac Cien

Desi nu a fost destinat producţiei de serie, Cadillac Cien avea toate ingredientele care să-l propulseze în topul maşinilor puternice şi arătoase. Prototipul din imagine era dotat cu un motor V12 de 7.0 litri. 

Citeşte şi Află tot despre cauciucurile de iarnă

Citeşte şi Ministerul Transporturilor pregăteşte o nouă regulă pentru taximetrişti. Unii dintre ei nu vor mai putea profesa

Chrysler ME 4-12


Cu un motor V12 care dezvolta 850 CP ME 4-12 părea pentru mulţi iubitori ai mărcii un vis prea frumos pentru a fi adevărat. Chrysler a construit prototipuri pe care le-a testat cu succes, dar modelul nu a ajuns să fie produs la scară largă.

Lamborghini Asterion LPI910-4

Acesta urma să fie primul hibrid Lamborghini dacă Urus SUV nu a fi primit undă verde pentru producţie. Totuşim într-un interviu oferit pentru o publicaţie din domeniu auto, CEO-ul Lamborghini Stefan Winkelmann pare să arate că nu este deloc interesat de construirea unui model hibrid, aşa că nici Asterion LPI910-4  nu are şanse să prindă linia de producţie.

Citeşte şi 10 maşini de familie second-hand care pot fi cumpărate din România cu cel mult 9.000 de euro

Citeşte şi Se pregăteşte un nou Cod Rutier. Comportamentul agresiv la volan, sancţionat dur

Citeşte şi FOTO. Cele mai aşteptate maşini care vor fi lansate în România în 2016. Surprize la Dacia şi la Ford Craiova

Citeşte şi Ţara unde benzina costă 0,03 cenţi pe litru

Citeşte şi TEST DRIVE cu noul Renault Megane – legiunea franceză, pentru clasa compactă – VIDEO + GALERIE FOTO

Citeşte şi E oficial. Noul Hyundai Genesis va fi magic. Tocmai a luat ”ceva” din Lamborghini şi Bentley

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide