10.000 de comenzi pe lună pentru Dacia Duster!

După ce Charlos Ghosn a fost reales în funcţia de preşedinte al grupului Renault, el a făcut o serie de afirmaţii. Pintre care şi una ţinând de comenzile de până acum pentru noua Dacia Duster.

10.000 de comenzi pe lună pentru Dacia Duster! 10.000 de comenzi pe lună pentru Dacia Duster!

Recent, Carlos Ghosn a fost reconfirmat în funcţia de director general al Grupului Renault, fiind ales de mai mult de 80% dintre acţionari. Şi, chiar dacă principalul punct din discursul său a fost atitudinea pesimistă faţă de rezultatele financiare la finalul lui 2010, Ghosn a făcut şi un anunţ optimist.

Acesta fiind legat chiar de noul star naţional, SUV-ul Dacia Duster. Care a fost comandat în Franţa, în decurs de numai o lună, de nu mai puţin de 10.000 de clienţi! Asta în timp ce, la nivel mondial, Dacia Duster a ajuns să fie comandată de aproape 20.000 de oameni până în acest moment.

Cu alte cuvinte, un start comercial extrem de bun pentru modelul naţional, în condiţiile în care, la fel ca în România, majoritatea clienţilor s-au orientat către versiunile superioare, de peste 15.000 euro.

Pentru a veni în întâmpinarea cererii foarte mari, cadenţa uzinei de la Mioveni a fost aproape dublată, crescând de la 260 la 460 de unităţi pe zi. Carlos Ghosn a mai adăugat că Duster a reuşit să aducă extrem de mulţi oameni în showroomuri, lucru care nu s-a mai întâmplat din 2003.

Carlos Ghosn a mai precizat că 2010 va continua să fie un an greu, în care grupul Renault va fi nevoit să continue politica reducerii de costuri, cea mai mare parte a profiturilor trebuind să acopere anticipat împrumutul de 3 miliarde acordat de statul francez, prevăzut a fi rambursat în anul 2014.

Având în vedere trendul vânzărilor grupului francez, se pare că planurile lui Ghosn au toate şansele să se materializeze. În plus, Dacia are o creştere susţinută, ba chiar neobişnuită, conform analiştilor auto. Care sperăm să fie întărită de vânzările noului Duster.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.